قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

تنظیم صفحه کلید برای نادیده گرفتن فشارهای مختصر یا چندتایی کلیده

تنظیم صفحه کلید برای نادیده گرفتن فشارهای مختصر یا چندتایی کلیدها

اگر ناتوانی حرکتی دارید که باعث می شود در اثر فشار دادن کلیدها بطور مختصر یا فشار دادن یک کلید بیش از یک بار نتوانید درست تایپ کنید می توانید از FilterKeys برای تنظیم زمان واکنش صفحه کلید یا جهت نادیده گرفتن کلیدهای تکرار شده یا کلیدهایی که مختصر یا ناقص فشار داده شده اند استفاده کنید.

  1. بر روی آغاز کلیک کنید و سپس بر روی صفحه کنترل کلیک کنید.
  2. بر روی گزینه های دستیابی پذیری کلیک کنید.
  3. بر روی گزینه های دستیابی پذیری کلیک کنید.
  4. بر روی بند صفحه کلید کلیک کنید و سپس در زیر کلیدهای فیلتر جعبه انتخاب از کلیدهای فیلتر استفاده کنید را انتخاب کنید و سپس بر روی تنظیمات کلیک کنید.
  5. تنظیم گزینه هایی که می خواهید استفاده کنید:
    • برای روشن یا خاموش کردن FilterKeys با نگه داشتن کلید SHIFT راست به مدت هشت ثانیه جعبه انتخاب استفاده از میانبر را انتخاب کنید.
    • برای نادیده گرفتن چندین فشار بر روی یک کلید که یکی پس از دیگری اتفاق بیافتد بر روی کلید زدنهای تکراری در نظر گرفته نشود کلیک کنید.
    • برای نادیده گرفتن کلیدهایی که بصور مختصر یا ناقص فشار داده شده اند بر روی کلید زدنهای سریع در نظر گرفته نشود و میزان تکرارکاهش یابد کلیک کنید.
    • برای شنیدن یک صدای بیپ وقتی کلیدی فشار داده شد و به دنبال ا» با یک بیپ دیگر وقتی فشار کلید مورد قبول واقع می شود جعبه انتخاب هنگامی که فشار داده شود یا قبول شود بوق می زند را انتخاب کنید.
    • برای نمایش دادن نماد FilterKeys بر روی نوار وظیفه وقتی که FilterKeys روشن است جعبه انتخاب وضعیت کلید صافی را روی صفحه نمایش می دهد را انتخاب کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد