قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

Free Mobile/Pocket Quran for Mobile Phones

قرآن کریم آخرین و آخرین وحی از جانب خدا به بشر است. قرآن بود در طی یک دوره 23 سال به محبوب ما حضرت محمد (ص) توسط Jibril فرشته (جبرئیل) را نشان داد. مسلمانان قرآن را برای به دست آوردن ajr (پاداش) و ارشاد از خداوند) ، آن را به عنوان یک کتاب فرستاده شده به تمام بشریت. با خواننده قرآن برای موبایل ، شما هم اکنون می توانید دسترسی به قرآن کریم و ترجمه آن را با لمس یک دکمه ، Alhamdulillah داشته باشد.
خواندن و جستجو در قرآن عربی ، اردو ، فارسی ، انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، اندونزیایی ، آلمانی و زبان های Melayu برای گوشی های جاوا را فعال کنید ، گوشی ، رایانه های شخصی جیبی ، دستگاه های توت و سیستم عامل سیمبین. رایگان های دیجیتال خواننده قرآن برای همه برای دانلود و استفاده کنید. هرگز دور از قرآن به شما می باشد. آیا شما تغییر تلفن همراه خود را صد بار در طول سال ، شما نمی خواهد که به نگرانی دیگری در مورد ابزار حمل -- به سادگی نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه جدید خود را! با این نسخهها کار خارج از جعبه -- این نرم افزار نمی کند هر عربی / اردو / پشتیبانی فارسی در تلفن همراه شما نیاز داشته باشد.
این که آیا در قطار ، اتوبوس و یا به سادگی کردم دقیقه -- از بین بردن تلفن همراه خود و شروع به خواندن و خواندن قرآن زیبا با قرآن خوان. مطالعه و بازخورد نشان داده است که بیش از 40 ٪ از مردم که تا به حال قرآن خواندن هرگز آغاز شده خواندن آن را به دلیل آن را در تلفن همراه خود ، در دسترس زبان خود را انتخاب و یک کلیک دور شد. شگفت انگیز است که چگونه؟
'قرآن موبایل / پاکت پی سی قرآن' رای داده از سال!
ترجمه انگلیسی توسط یوسف علی ، محسن خان ، مکارم و مکارم است.  

 

دانلود : http://www.guidedways.com/mobile/download_mobile.php

برنامه متن باز

 ubuntu 10.10 

جدید ترین ورژن لینوکس اوبونتو لینک دانلود


برنامه های متن باز برای کاربران فارسی 

این لوح فشرده، حاوی نرم‌افزارهای آزاد و متن‌بازی است که مطابق با نیازهای کاربران فارسی‌زبان و شرایط محلی ایران برای سیستم‌عامل ویندوز گرد‌آوری شده است. علاوه بر خود نرم‌افزارها، مستندات کاملی در مورد معرفی، تاریخچه، ویژگی‌ها و مقایسه با نرم‌افزارهای تجاری مشابه نیز در این لوح فشرده قرار دارد.
لینک دانلود


ویراستار 

نرم‌افزار «ویراستیار ١» افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد است که جهت استفاده‌ی کاربران فارسی‌زبان طراحی شده است. از قابلیت‌های ویراستیار ١ می‌توان به اصلاح خطاهای املایی، اشتباهات ویرایشی و نشانه‌گذاری، و نیز استانداردسازی متون فارسی اشاره کرد.
این لوح فشرده شامل نسخه ی 32 بیتی و 64 بیتی همراه تمام پیش نیاز های برنامه می باشد علاوه بر این کتابخانه برنامه و سورس کد های آن به لوح فشرده ضمیمه شده است.
لینک دانلود


کسانی که علاقمند به برنامه های متن باز می باشند نیازی به دانلود این CD نمی باشند. فقط کافیه با این ایمیل تماس بگیرند.

QuranReciter

QuranReciter (نهاد) -- مقاله ها
 • تلاوت قرآن کامل سعد الغامدی - Ghamdi
 • نمایش متن عربی و ترجمه انگلیسی 3 متفاوت از قرائت آیه (Picktal، یوسف علی و مکارم)
 • یوسف علی تفسیر و انگلیسی گردانی.
 • ترجمه قرآن به 25 زبان. (آذربایجان، بنگالی، بوسنیایی ، چینی سادهشده، چینی، هلندی، فنلاندی ، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، ایتالیایی ، ژاپنی، کره ای، مالایالام، مالزی، فارسی، لهستانی ، پرتغالی، روسی، اسپانیایی ، سواحلی، تامیلی، تایلندی، ترکی ، اردو)
 • دو حالت مختلف، محدوده حالت (برای خواندن مجموعه ای از سوره ها و آیه ها حالت (برای خواندن آیه توسط آیه)
 • کلمه با کلمات معنی برای نمایش Amma Juz '(سوره 78 - 114)
 • تلاوت می تواند پیکربندی شده به مجموعه ای از تلاوت آیه هر تعداد بار برای حفظ (مطبوعات کنترل + تحقیق برای گزینه تلاوت)
 • 10 باند گرافیک اکولایزر
 • هر طیف وسیعی از آیات می تواند به عنوان MP3 ذخیره شود. (مناسب برای حفظ قرآن، MP3 ذخیره شده را می توان در تلفن همراه یا هر دستگاه پخش MP3 با بازی)
 • به طور کامل با شاخص قرآن در دسترس مرتبط
 • سریع ناوبری آیه : انتشارات "س" بدنبال آن شماره سوره و "پنجم" بدنبال آن شماره آیه برای رفتن به یک آیه خاص
 • اول کاملا رایگان نرم افزار قرآن در اینترنت با کامل قرآن صوتی

ادامه مطلب ...

قرآن و کامپیوتر


مقاله قرآن و کامپیوتر نوشته « دکتر رشاد خلیفه» دانشمند مسلمان مصری دارای درجه پی اچ دی در رشته مهندسی سیستمها و استاد دانشگاه آریزونای آمریکاست که مدتی معاون سازمان توسعه صنعتی ملل متحد بوده است . وی با کمک عده ای از مسلمین متخصص و صرف وقت بسیار تحقیقات گسترده ای را در نظم ریاضی کاربرد حروف و کلمات در قرآن شروع نموده و با الهام از آیات 11 تا 31 سوره مدثر که عدد 19 را کلید رمز اعجاز آمیز قرآن و آسمانی بودن آن معرفی میکنند به کمک عدد 19 توانست رمز نظم ریاضی حیرت انگیز و اعجاز آمیز حاکم بر حروف قرآنی را کشف نماید. دکتر رشاد خلیفه ، نخستین بار ترجمه قرآن مجید از عربی به انگلیسی را در 12 جلد نگاشت . این ترجمه ها توسط مؤسسه « روح حق» واقع در شهرستان توسان ایالت آریزونای آمریکا بچاپ رسید. مقاله قرآن و کامپیوتر در پایان جلد اول کتاب ترجمه قرآن درج شده است.

ادامه مطلب ...

Quran Flash

Quran Flash ابزاری قدرتمند برای مرور قرآن کریم می باشد این نرم افزار در واقع یک مالتی مدیای جهت مرور قرآن می باشد که قابلیت هایی جالبی داشته که از آن جمله می توان به قابلیت مرور قرآن به صورت صفحه به صفحه اشاره نمود. البته فهرستی نیز در این نرم افزار مالتی مدیا به دو صورت چینش بر اساس اسامی سوره ها و چینش بر اساس شماره جزء ها موجود می باشد. امید است این مجموعه قرآنی مورد پسند کلیه کاربران و روزه داران محترم قرار بگیرد

قابلیت های کلیدی نرم افزار Quran Flash:
- مرور کلیه سوره ها بدون نیاز به نصب ابن نرم افزار
- قابلیت مرور صفحه به صفحه قرآن کریم
- فهرست بندی بر اساس نام سوره ها و یا شماره جزء های قرآن
- قابلت اجرا بروی نسخه های مختلف ویندوز
- محیطی با کاربری ساده و آسان
- و...


دانلود با حجم ۱۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Cracked in 60 seconds


As a security consultant, my job function includes Penetration Testing and Vulnerability Assessments. The aim of these types of engagements is to demonstrate risk to the customer. One of the steps involved in demonstrating risk is password auditing ("cracking") in order to assess the strength and quality of passwords in use in the environment.

ادامه مطلب ...