قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

دانلود درایور لپ تاپ

جهت دانلود درایور لپ تاپ مورد نظر خود پس از مراجعه به سایت تولیدکننده حتماً دقت فرمایید که درایور را برای سیستم عامل مورد نظر تهیه نمایید و به 32بیت و 64 بیت بودن نسخه ویندوز نیز توجه نمایید.
توجه: در مورد لپ تاپ های قدیمی ممکن است درایور نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز موجود نباشد و در مورد لپ تاپ های جدید نیز ممکن است درایور برای نسخه های قدیمی ویندوز موجود نباشد. 

 

در ادامه ی مطلب لینک سایت های سازنده لپ تاپ قسمت دانلود درایور گذاشته شده است . با انتخاب مدل لپ تاپ و یا شماره سریال آن می توانید درایور های مورد نظرتان را دانلود کنید. 

 

با تشکر  از سایت بانک لپتاپ ایران 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

نحوه دانلود درایورها

جهت دانلود درایور لپ تاپ مورد نظر خود پس از مراجعه به سایت تولیدکننده حتماً دقت فرمایید که درایور را برای سیستم عامل مورد نظر تهیه نمایید و به 32بیت و 64 بیت بودن نسخه ویندوز نیز توجه نمایید.
توجه: در مورد لپ تاپ های قدیمی ممکن است درایور نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز موجود نباشد و در مورد لپ تاپ های جدید نیز ممکن است درایور برای نسخه های قدیمی ویندوز موجود نباشد.

راهنمای دانلود درایورهای لپ تاپ

درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ ایسر
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت ایسر رفته در قسمت "Select Product Family" گزینه Notebook را انتخاب نمایید. سپس در بخش "Select Product Line " سری دستگاه خود را انتخاب نموده و بعد از آن در قسمت "Select Product Model" مدل دستگاه را انتخاب نمایید. حال در کادری که در قسمت پایین صفحه ظاهر شده در قسمت "Operating System" نسخه ویندوزی که می خواهید را انتخاب نموده و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ اپل
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت اپل رفته و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ ایسوس
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت ایسوس رفته و در قسمت "Please Select the product" گزینه Notebook را انتخاب نموده سپس در قسمت "Select Series"سری دستگاه و در قسمت "Select Model" مدل دستگاه خود را وارد نموده و دکمه "Search"را کلیک نمایید. یک پنجره نمایش داده شده که شما نسخه ویندوزی که درایور آن را می خواهید انتخاب نموده و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ دل
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت دل رفته، شما می توانید در قسمت "Choose By Service Tag" روی لینک "Enter a Tag" کلیک نموده و با وارد نمودن کد 7 رقمی دستگاه خود(که این کد را می توانید در پشت دستگاه خود و همچنین روی جعبه دستگاه پیدا کنید) درایورهای مورد نیاز خود را دانلود نمایید. روش دیگری که خیلی توصیه نمی شود این است که در همان صقحه ابتدایی در قسمت "Choose a Model" روی "Select Model" کلیک نموده، در قسمت "Select Your Product Family" گزینه "laptops"را انتخاب نموده و در قسمت بعد مدل دستگاه خود را انتخاب نموده سپس درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ اچ پی
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت اچ پی رفته و در قسمت "Select Yuor Product"سری دستگاه خود را انتخاب نموده و سپس زیرمدل را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده روی لینک "Software & Driver Downloads" کلیک نموده و پس از انتخاب سیستم عامل دکمه "Next" را کلیک نمایید. اکنون می توانید درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ فوجیتسو زیمنس
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت فوجیتسو زیمنس رفته و در قسمت "PRODUCT SEARCH BY SERIAL-/IDENTNUMBER" سریال دستگاه خود را وارد نمایید. در این قسمت می توانید درایورهای مورد نیاز خود را دانلود نمایید. همچنین می توانید در همان صفحه ابتدایی در قسمت "Select Products" ابتدا Notebook و پس از انتخاب سری، مدل دستگاه را انتخاب نموده و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ گیت وی
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت گیت وی رفته و در قسمت "Serial Number" سریال دستگاه خود را وارد نموده، کلید "Go" را کلیک نمایید و درایور مورد نظر خود را دانلود نمایید. همچنین می توانید در همان صفحه ابتدایی به تب "Browse All Downloads" رفته ابتدا notebook Computers را انتخاب نموده، سپس مدل دستگاه، بعد نسخه ویندوز و در نهایت درایور مورد نظر خود را انتخاب و دانلود نمایید.
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ آی بی ام لنوو
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت آی-بی-ام لنوو رفته و در قسمت "Family" سری دستگاه و در قسمت "type" نوع دستگاه و در قسمت "Model" مدل دستگاه و در نهایت در قسمت "operating system" نسخه ویندوز خود را انتخاب نمایید. حال می توانید درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ ام اس آی
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت ام اس آی رفته و در بخش "Live Update Online" روی دکمه "Click Here" کلیک کرده در صفحه بعد روی دکمه "Yes, I would like to try it at my own risk" کلیک کنید، سپس ادامه را کلیک نموده و منتظر بمانید تا درایورهای مورد نظر شما که شناسایی شده اند را نمایش دهد. اگر این روش با مشکل مواجه شد همچنین می توانید در همان صفحه نخست، سمت راست صفحه در قسمت "Manually Download" به ترتیب notebook، سری دستگاه و در نهایت مدل دستگاه را انتخاب نمایید . اکنون در صفحه باز شده تب "driver"را انتخاب نموده و درایورهای مورد نظر خود را دانلود نمایید.
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ سونی وایو
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت سونی-وایو رفته و در قسمت "Option 3: SELECT IT" ابتدا سری دستگاه سپس مدل دستگاه را انتخاب نمایید سپس دکمه "Continue" را کلیک نمایید. در صفحه جدیدی که باز می شود در قسمت "Select Your Operating System" نسخه ویندوز خود را انتخاب نموده و درایورهای مورد نیاز خود را دانلود و نصب نمایید.
درایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپ توشیبا
جهت دانلود درایور پس از کلیک بر روی لینک به سایت توشیبا رفته و در قسمت "2. Choose Family" سری دستگاه و در قسمت "3. Choose Model" مدل دستگاه را انتخاب نمایید، سپس دکمه "Go" را کلیک نمایید. حال می توانید نسخه ویندوز خود را انتخاب نموده و درایورهای مورد نیاز خود را دانلود نمایید
نظرات 1 + ارسال نظر
rasol شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

http://softwarelearning.pib.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد