قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

نرم افزار انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی سال 88

نرم افزار انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی سال 88

با استفاده از این برنامه شما می توانید با درصد خطای خیلی کم انتخاب رشته کنید
شما ابتدا کد رشته ها را به صورت آفلاین وارد این برنامه می کنید منظور از آفلاین این است که لازم نیست وارد اینترنت شوید سپس ویرایش لازم بر روی این کد رشته ها را انجام می دهید

بعد از این که مطمئن شدید که تمام کد رشته ها صحیح است وارد سایت سازمان سنجش شوید سپس با وارد کردن مشخصات خودتان وارد صفحه ای شوید که کد رشته ها را باید وارد آن صفحه کرد آنگاه کلید شروع برنامه را فشار دهید برنامه پنج ثانیه به شما فرصت می دهد که اولین خانه ای که کد رشته را باید وارد آن کرد را انتخاب کنید بعد از اینکه اولین خانه را انتخاب کردید برنامه به ترتیب کد رشته ها را وارد خانه های خالی خواهد کرد وا خانه ها پر خواهد شد


با امکانات جدید فراوان از جمله :
ذخیره خودکار کد رشته ها
اضافه کردن افراد به لیست انتظار تا در صورت رسیدن نوبت فقط اسم خود را انتخاب کنند
امکان حذف کادر کد رشته ، از میان تمام کادر های کد رشته
امکان اضافه کردن خانه خالی ما بین دو خانه پر
امکان ثبت شماره تلفن
دیدن اسم رشته ها با وارد کردن کد رشته ها
بررسی خودکار درست بودن کد رشته ها
مرروگر اختصاصی مخصوص خود برنامه در صورت نصب نبودن مرورگر دیگر
امکان تشخیص در حال اجرا بودن یا نبودن مرورگر

استفاده از آیکون های گرافیکی به جای کلمات انگلیسی

  1.16 MB

ورژن ۲.۴



نظرات 3 + ارسال نظر
info.20irib جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://lobbby.ir

سلام.اکانت شما در جیمیل مسدود شده بود به خاطر همین مجبورا اینجا مطرح میکنم.من همونیم که با ایمل فایلهای iframe رو ازتون میگرفتم.یه مدتی مزاحمتون بودیم.
اولا دوباره یه خواسته از حضورتون داشتیم.ایندفعه بازهم برسر همان iframe دعوا داریم.
ببینید ما میخواهیم یک صفحه از یک سایت دیگر را در یک فریم نمایش بدیم.ببینید یک صفحه از سایت ما که حاوی مطالبی است و در بین این مطالب و در وسط صفحه یک فریم بازمیشود که یک صفحه از سایت دیگری را نمایش میدهد.
اما با چند استثنا:
* در این فریم تمامی لینکها و دکمه ها و فیلدها و .... عمل کند.
* اگر اسکرول نداشته باشد بهتر است
*** میخواهیم از این صفحه یک قسمت خاص را در فریم نمایش بدیم.در ضمن برای تنظیم آن هم راهی بیندیشید.مثلا یک قسمت از صفحه سایت دیگری را نمایش میدهیم و اندازه آن را هم تنظم کنیم تا اسکرول نداشته باشد.(شاید از این شناسه باید استفاده کرد: cols=",,,%")
امکان این هست که رنگ و شکل و شمایل اون صفحه ای که در فریم نشان داده میشود تغییر داده شود؟

- دقت کنید که نیازی نیست که در صفحه چند تا فریم داشته باشیم ما میخواهیم برای صفحات متعددی از سایتمان یک فریم از سایتهای دیگر در بین صفحه بذاریم.

برای اینکه یکم بهتر بفهمید این صفحه را ببینید میخواهیم فقط به جای اینکه اسکرول طولانی داشته باشد بدون اسکرول و جمع و جور (البته پهن تر از این) نمایش بدیم.شکل و شمایلش رو هم بهتر کنیم.و قسمتی از صفحه را نشان بدیم.مثلا گوشه و سمت چپ را یا اینکه وسط صفحه را.مثلا اینکه از صفحه نخست وبلاگ شما ما یک قسمت را میخواهیم نمایش بدیم که در آن بلوک ها و header و footer و لوگوهای وبلاگتان نمایش داده نشه.
http://danagig.ir/seo.php
================
اما در مورد اینکه فرمودید در جواب این لطفاتون چه میکنیم.عرض کردیم که آگهی خودمون براتون در سایت گذاشتیم .این آگهی ها دو ماهه که قرار داده شدند.اما شما اصلا بهش سرنزدید. خواستید میتونید برای دیگر سایتها یا وبلاگهاتون هم آگهی بدید.
http://lobbby.ir/node/40
1- این لینک بالا آدرس آگهیتونه.برید و طبق راهنما یه آگهی دیگه ثبت کنید.و کاری رو که آخر میگم بکنید.

2- میتونید برید به این صفحه و لینکتون رو ثبت کنید. http://lobbby.ir/dir/links.php
3- * حتما یادتون نره کد لوگوی لابی رو در صفحه سایتتان قرار بدید چون آگهی هاتون رو حذف میکنند..

4*** - برای اینکه نهایت لطفتون رو پاسخ بدیم شما برید و آگهی تون رو درج کنید . طبق راهنما عمل کنید.بعد آدرس اون آگهی رو که توی سایت نوشتید (آدرس رو دلخواه میتونید توی پنلتون انتخاب کنید) با یه کد لوگوی 120 در 60 پیکسل برای ما بفرستید.ما اون رو رایگان براتون خصوصی سازی میکنیم و در صفحه اول سایت میذاریم.دیگه چی میخواید؟
راهنما رو قبلش بخونید.
http://lobbby.ir/help


test یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

test

متین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://maadweb.com/link

سلام دوست عزیز باید قبل از هرچیز به شما به خاطر مطالب جالب و مفیدتان تبریک بگویم اما غرض از مزاحمت این که وقتی در لیست لینک هایی که با سایت تاریخ و تمدن جهان تبادل لینک هوشمند کرده اند میگشتم چند سایت خوب رو انتخاب کردم که ازشون خواشه کنم تا بامن تبادل لینک کنن اخه من نیز در سایت خود این سیستم تبادل لینک هوشمند رو قرار دارم اما فعلا تعداد زیادی با من تبادل لینک نکرده اند برای همین از شما خواهش میکنم تا که با من تبادل لینک کنید و روشش هم دقیقا مثل تبادل لینک با سایت تاریخ و تمدن جهان است ضمن تشکر از وقتی که به من اختصاص دادید خواهشمندم برای تبادل لینک هوشمند با سایت من به آدرس زیر مراجعه کنید
http://maadweb.com/link


با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد