قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

طوفان تهران 93

تصویری از طوفان تهران، بعد از ظهر 93/3/12


خاموش شدن خودکار Galaxy Pocket GT-S5300

سلام

اگه گوشی گلاکسی پاکت شما هم مثل گوشی من هر چند ساعت به صورت خودکار خاموش میشه من راه حلشو پیدا کردم.

گوشی من این طوری بود که وقتی خودکار خاموش می شود باید نزدیک 10 ثانیه دکمه Power رو نگه میداشتی تا روشن بشه.

برای حل این مشکل من کارهای زیادی کردم از تست باطری، آمپرکشی، جاباطری تا فلش کردن گوشی و روت کردنش.

اومدن فریم ورهای کاستم مثل Elasys اون هم ورژن های مختلفش رو نصب کردم باز هم این مشکل رو داشتم.

آخر یک فریم ور اورجینال پیدا کردم که مشکلش حل شد.

به این خاطر شخصا اومدم این فریم وری که گوشیم رو درست کرد رو، آپلود کردم تا با فریم ور های دیگه اشتباه انتخاب نشه.



برای اینکه گوشیتون رو می خوایید درست کنید فریم ور زیر رو روی گوشیتون نصب کنید. طریقه نصب کردن فریم ور هم اینترنت بچرخید پیدا می کنید. من اینجا خیلی مختصر توضیح میدم:


1- برنامه Odin رو دانلود کنید ( همه اینایی که میگم تو لینک دانلود پایین صفحه هست)

2- فایل S5300JPMA1_S5300OJPMA2_THR_2013_fib.zip رو دانلود کنید و از حالت فشرده در بیارید

3- برنامه Odin رو اجرا کنید و با دکمه PDN فایلی که از حالت فشرده خارج کردید رو انتخاب کنید

4- گوشی رو خاموش کنید و با دکمه های ولوم پایین و دکمه وسط و پاور رو هم زمان فشار دهید تا گوشیتون به حالت دانلودینگ بره

5- گوشی رو با کابل به کامپیوتر وصل کنید.

6- شروع رو بزنید

7- آخر سر که تموم شد گوشی رو خاموش کنید و با دکمه های ولوم بالا و دکمه وسط و پاور به صورت هم زمان فشار دهید و گوشی رو به حالت اولیه کارخانه ببرید


لینک دانلود


نکته: همه چیزاتون پاک میشه ها! اگه میترسید و اشتباه کنید و نتونید، تقصیر خودتونه، بعدا به من فحش ندید. من اینا رو انجام دادم مشکلی نداشتم. اگه گوشیتون درست شد می خوایید یه دعای خیر برام انجام بدید.


موفق باشید


 

ادامه مطلب ...