قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

۱۰ نرم افزار برتر متن باز و تحت وب مدیریت پروژه

نرم افزارهای مدیریت پروژه فقط برای مدیریت پروژه های تحت وب به کار نمی روند. آنها می توانند برای بسیاری از وظایف دیگر به کار برده شوند. نرم افزار تحت وب باید ابزارهایی را برای برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت منابع برای دستیابی به اهداف پروژه فراهم کنند. شما نیازی به نصب هیچ نرم افزار دیگری روی سیستم خود ندارید. ما از نرم افزار مدیریت پروژه برای تمامی پروژه هایمان برای ردیابی باگ، تقویم، نمودارهای گانت، اخطار ایمیل و بسیاری موارد دیگر استفاده میکنیم.
نرم افزار های اوپن سورس زیر توسط برخی از بزرگترین سازمان های تحقیقاتی و کمپانی ها استفاده می شود. آزمایشگاه پیشرانه ی جت ناسا از نرم افزار پی گیری و یا پروژه ی اوپن سورس مانند lighthttpd و phpbb با استفاده از نرم افزار redmine برای ردگیری پروژه هایشان استفاده می کنند.

شما می توانید از این ۱۰ نرم افزار برتر برای مقاصد شخصی و یا کاری استفاده کنید، همه ی پروژه هایتان را در یک مکان رد گیری کنید و آن ها را به موقع به اتمام برسانید.


  

Codendi

Codendi یک پایگاه توسعه ی اشتراکی اوپن سورس است که توسط شرکت زیراکس ( Xerox) عرضه شد. این پایگاه، فقط از یک واسط، تمامی ابزارهای مورد نیاز برای گروه توسعه ی نرم افزار را گرد آوری می کند: مدیریت و نگارش کد، باگ ها، نیازمندی ها، مدارک، گزارش، آزمون ها و غیره.

وب سایت: www.codendi.com/index_en.php




Redmine

Redmine یک اپلیکیشن شبکه ی مدیریت پروژه ی انعطاف پذیر است که با استفاده از Ruby روی Rail های فریم ورک نوشته شده است و cross-platform و cross-database است. این اپلیکیشن شامل تقویم و نمودار گانت برای نمایش کمک بصری پروژه ها و فرجه های آن ها ست.

وب سایت: www.redmine.org




ProjectPier

ProjectPier یک اپلیکیشن اوپن سورس PHP و رایگان، برای مدیریت وظائف، پروژه ها و گروه ها است. ProjectPier به شما در ارتباط سازماندهی شده، اشتراک و انجام کارها کمک می کند. کارکرد این اپلیکیشن، شبیه ابزار گروهی تبلیغاتی و یا نتائج مدیریت پروژه  است.

وب سایت: www.projectpier.org




Trac

Trac یک ابزار اوپن سورس رد گیری باگ و مدیریت پروژه ی  تحت وب است. Trac امکان hyperlinking اطلاعات بین پایگاه داده ی باگ یک کامپیوتر، کنترل بازبینی و مضمون wiki را برای ما فراهم می کند. همچنین مانند یک واسط وب به یک سیستم کنترل مانند Subversion، Git، Mercurial، Bazaar و Darcs خدمت رسانی می کند.

وب سایت: trac.edgewall.org




Project HQ

Project HQ یک ابزار اوپن سورس اشتراکی مدیریت پروژه، شبیه Basecamp و ActiveCollab است. Project HQ بر پایه ی فناوری های اوپن سورس مانند python، pylons و SQLAlchemy است و پایگاه داده ی آن کاملا آزاد است. این ابزار از یک workflow ساخت یافته برای کمک به مدیریت پروژه هایتان استفاده می کند.

وب سایت: projecthq.org




Collabtive

Collabtive یک نرم افزار مدیریت پروژه ی تحت وب  است که مانند یک نرم افزار اوپن سورس منتشر شد. این نرم افزار به منظور فراهم کردن اوپن سورس متناوب به ابزارهای اختصاصی مانند Basecamp و ActiveCollab ساخته شد.

وب سایت: collabtive.o-dyn.de




eGroupWare

eGroupWare یک نرم افزار گروه ابزاری اوپن سورس رایگان است که برای مشاغل کوچک تا بنگاه های تجاری نامزد شده است. کارکرد اولیه ی آن این اجازه را به کاربران می دهد که مخاطبین، قرارهای ملاقات، پروژه ها و لیست کارهای روزانه ی خود را مدیریت کنند.
این نرم افزار همچنین از طریق واسط شبکه ی بومی خود و یا با استفاده از مشتری های گروه ابزار پشتیبانی شده ی مختلف مانند Kontact، Novell Evolution و یا Microsoft Outlook، دسترسی آزادی پایگاه را فراهم می سازد. همچنین می توان از این نرم افزار  توسط موبایل و یا PDA از طریق SyncML استفاده کرد.

وب سایت: www.egroupware.org




KForge

KForge یک سیستم اوپن سورس (GPL) برای مدیریت نرم افزار و پروژه های آگاهی است. این سیستم با امکانات خود سیستم مانند پروژه ها، کاربران، مجوزها و غیره، آن ها را مجتمع سازی می کند. KForge همچنین یک واسط  شبکه ی کامل برای مدیریت پروژه، بخوبی سیستم fully-developed plugin به طوری که سرویس ها و ویژگی های جدید را به آسانی به آن اضافه کرد، را فراهم می سازد.

وب سایت: www.kforgeproject.com




OpenGoo

OpenGoo یک راه حل کامل آن لاین است که بر روی بهبود بهره وری، همکاری، ارتباط و مدیریت گروهتان، متمرکز شده است. ویژگی های اصلی این سیستم عبارتند از: مدیریت مدارک، مدیریت مخاطب، ای- میل، مدیریت پروژه و مدیریت زمان. مدارک متنی و ارائه ها می توانند بصورت آن لاین ساخته و ویرایش شوند. فایل ها می توانند با آزادی فرمت، آپلود، سازماندهی و به اشتراک گذاشته شوند.

وب سایت: www.opengoo.org




ClockingIT

Clocking IT یک راه حل مدیریت پروژه ی رایگان است که به گروه شما کمک می کند تا تمرکز داشته و بر همه چیز مسلط  باشید.
من همچنین از نرم افزار مدیریت برای پی گیری این که چه مقدار وقت صرف هر مشتری و پروژه می شود، استفاده می کنم.

وب سایت: wiki.clockingit.com

 



منبع: www.GolsarGroup.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد