قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

از بین بردن ویروس رم های موبایل و فلش مموری ها بدون انتی ویروس

بسیاری از شما تا به حال با این امر مواجه شده اید که پس از وصل کردن موبایل یا رم موبایل یا فلش مموری به کامپیوتر، کامپیوتر شما ویروسی شده است.
این نوع ویروس ها معمولا خود را به شکل اینکه وقتی روی درایو هایتان کلیک میکنید اروری دریافت میکنید و نمیتوانید به درایو دسترسی داشته باشید یا اینکه وقتی روی درایو دو بار کلیک میکنید درایو مربوطه در صفحه ای جدید باز میشود یا اینکه حتی ممکن است در برخی موارد اگر ویروس نویس خیلی نامرد باشد Folder Option شما را حذف کند و برخی موارد شبیه که معمولا از طریق رم ها و فلش مموری ها وارد کامپیوترمیشوند.
شما میتوانید به راحتی و در عرض 1 دقیقه بدون نیاز به انتی ویروس با این نوع ویروس ها قبل از وارد شدن به کامپیوترتان مقابله کنید.
آموزش:
توجه: هرگز قبل از انجام دادن کارهای زیر درایو را باز نکنید.
برای این کار برنامه notepad را باز کنید و بدون نوشتن چیزی در صفحه از منوی File گزینه Save As را بزنید. در قسمت اسم فایل یا File Name این عبارت را بنویسید:
autorun.inf
حا لا گزینه Save را انتخاب کنید تا فایلی به نام autorun.inf ایجاد شود. حالا روی فایل ایجاد شده کلیک راست کرده و کپی را بزنید. حالا به My Computer رفته و روی درایو فلش مموری یا رم کلیک راست کرده و Paste را بزنید. اگر پیغامی برای شما مبتنی بر اینکه ایا می خواهید این فایل جایگزین فایل قبلی شود یا خیر؛ Yes را بزنید.
توجه: هرگز درایو را برای Paste کردن فایل باز نکنید! اگر درایو را باز کنید کار از کار میگذرد.
کامپیوت را ریست کنید و با خیال راحت درایو خود را باز کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
عادل شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ب.ظ

با سلام وخسته نباشی خدمت جناب مهندس عزیز. ممنونم از مطلب عالیتون. تونستم استفاده عالی بکنم از مطلب قشنگتون. ممنون پیروز سربلند باشید

Farhad شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 02:53 ق.ظ

مشکل من این تمام عکس فیلم آهنگ برنامه روی رم گوشیم بالا نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد