قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

اخبار گنبد کاووس

در ادامه مطلب اخبار گنبد کاووس از تاریخ 5/2/87  تا تاریخ  2/10/88درج شده است
 
 <>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
تاریخ
عنوان خبر
2/10/88
بیش از سه میلیارد ریال تسهیلات برای تعاونی های گنبدکاووس اختصاص یافت

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: مبلغ 3 میلیاردو900میلیون ریال از تسهیلات یارانه ای ویژه شرکتهای تعاونی فارغ التحصیلان، یثارگران ، انوان و مخترعان استان به شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافت.

  ادامه مطلب>>

1/10/88
مبلغ 3 میلیاردو900میلیون ریال از تسهیلات یارانه ای ویژه شرکتهای تعاونی فارغ التحصیلان ،ایثارگران ،بانوان و مخترعان استان به شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافت

فرماندار شهرستان گنبد کاووس با اعلام قریب الوقو ع بودن اولین سفر دولت دهم به استان برآمادگی دستگاههای اجرایی و نیازسنجی و پیشنهاد طرحهای تحول آفرین برای شهرستان تاکید کرد غلامعلی سوسرائی با اشاره به روند اجرای برخی مصوبات سفر قبلی هیئت دولت در شهرستان گفت

  ادامه مطلب>>

30/9/88
پایانه مسافربری برون شهری دراین شهرستان احداث می شود

فرماندار شهرستان گنبدکاووس از احداث پایانه مسافربری برون شهری در این شهرستان خبر داد. غلامعلی سوسرایی" عصر دوشنبه درجلسه شورای ترافیک این شهرستان، گفت: این پایانه مسافربری با مشارکت شهرداری گنبدکاووس و بخش خصوصی گنبدکاووس احداث می شود.

  ادامه مطلب>>

29/9/88
از محل اعتبارات ملی 22 میلیارد ریالی تخصیص یافته به راه وترابری 18 پروژه راه روستایی این شهرستان در حال انجام است

فرماندار شهرستان گنبد کاووس با تبریک هفته راه وترابری در گزارشی از اعتبارات تخصیص یافته به راه وترابری این شهرستان گفت: 22 میلیارد ریال به 18 پروژه راه روستایی این شهرستان اختصاص یافته که در حال انجام است غلامعلی سوسرائی تصریح کرد : در بازدید اخیر از پروژه های راه وترابری پروژه هایی در حال اتمام و در شرف بهره برداری در ایام دهه مبارک فجر است.

  ادامه مطلب>>

27/9/88
فرماندار: 15میلیارد ریال اعتبار خشکسالی به گنبدکاووس اختصاص یافت

فرماندار گنبدکاووس با اعلام این که از محل اعتبارات خشکسالی، 15میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافت، از مسوولان امر خواست پروژه های تاثیرگذار در کاهش خسارات را معرفی کنند.

  ادامه مطلب>>

27/9/88
مردم گنبدکاووس با برپایی تجمع، اهانت به ساحت امام را محکوم کردند

جمع کثیری از مردم شهرستان گنبدکاووس با تجمع در مسجد قائمیه این شهر ضمن ابراز انزجار از توهین به ساحت امام (ره)، خواستار برخورد جدی با عوامل آن شدند.

  ادامه مطلب>>

27/9/88
هیئت های مذهبی در تعمیق باورهای دینی مردم نقش اساسی دارند

فرماندار گنبدکاووس، نقش هیئت های مذهبی به ویژه مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را در تعمیق باورهای دینی مردم مهم دانست."غلامعلی سوسرایی" چهارشنبه شب در گردهمایی "پیام رسانان عاشورایی" این شهرستان، گفت: نقش و کارکرد هیئت های مذهبی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه بسیج آحاد مردم علیه نظام ستمشاهی بر هیچ کس پوشیده نیست.

  ادامه مطلب>>

25/9/88
امام جمعه گنبدکاووس:ماهیت قیام امام حسین (ع) برای نسل جوان تبیین شود

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس برضرورت تبیین ماهیت و اهداف قیام امام حسین (ع) برای نسل جوان تاکید کرد. حجت الاسلام والمسلمین"محمدحسین سبحانی" امروز درجلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، گفت: تبیین اهداف قیام سرور و سالار شهیدان بویژه مهمترین هدف این قیام یعنی امر به معروف و نهی ازمنکر درشرایط فعلی جامعه ضروری است.

  ادامه مطلب>>

24/9/88
طرح تامین برق برای پروژه مسکن مهر در شهرستان گنبدکاووس به مناقصه گذاشته شد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس در جلسه ستاد مسکن این شهرستان با اعلام پیشرفت خوب پروژه های مسکن مهر در این شهرستان گفت: طرح برق رسانی به پروژه مسکن مهر تقی آباد در مرحله مناقصه است و اجرای برق رسانی به پیر حاجی نیز درحال تشکیل پرونده برای برگزاری مناقصه است

  ادامه مطلب>>

23/9/88
بخش خصوصی چند طرح بزرگ صنعتی در گنبدکاووس اجرا می کند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از انجام چند طرح بزرگ صنعتی توسط بخش خصوصی دراین شهرستان خبر داد.

  ادامه مطلب>>

23/9/88
ائمه جمعه شیعه و سنی منطقه گنبد توهین به امام/ره/ را محکوم کردند

ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس ضمن محکوم کردن هرگونه توهین به ساحت رهبر کبیر انقلاب اسلامی،خواستار برخورد شدید با بانیان چنین تحرکاتی شدند.

  ادامه مطلب>>

21/9/88
جوائز برندگان همایش پیادروی خانوادگی گنبدکاووس اهداء شد
جوایز و هدایای همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان گنبدکاووس طی آیینی به برندگان این همایش اهداء شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین آیین که روز شنبه درمحل سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گنبدکاووس برگزار شد، هدایای برندگان 3 دستگاه خودروی سواری پراید و کمک هزینه 2 سفر حج عمره به صاحبان آن تحویل شد.
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گنبدکاووس روز جمعه 13 آذرماه سال جاری با حضور بیش از 200 هزار نفر از مردم این شهرستان و نیز مردم شهرهای همجوار ازمحل برج آجری قابوس بن وشمگیر شهر گنبدکاووس تا مجموعه سوارکاری این شهر برگزار شده بود.
برگزار کنندگان این همایش بزرگ برای تجلیل از شرکت کنندگان به قید قرعه به حدود 400 نفر هدایای اهداء خواهند کرد.
دراین آیین فرماندار گنبدکاووس و معاون سیاسی اجتماعی وی و نیز رییس اداره تربیت بدنی این شهرستان طی سخنانی جداگانه ای، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم گنبدکاووس و دیگر شهرهای منطقه در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه 13 آذرماه جاری، از تلاش همه دست اندرکاران برگزاری این همایش و حامیان مالی آن نیز تشکر کردند.
شهرستان 290 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.
13/9/88
امام جمعه گنبدکاووس: دانشجویان ، روحیه استکبار ستیزی دارند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: دانشجویان کشور از سالیان گذشته تاکنون نشان داده اند که روحیه استکبار ستیزی دارند. به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین "محمد حسین سبحانی" در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: دانشجویان در 16 آذر سال 32 در اعتراض به سفر نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا به تهران ، اعتصاباتی را راه انداختند که رژیم شاه با گلوله باران آنها ، چهره پلید خود را نشان داد.

  ادامه مطلب>>

13/9/88
به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم که سه استان گلستان ، خراسان شمالی و رضوی را به صورت ریلی با یکدیگر متصل می کند.

رییس مجلس شورای اسلامی، وحدت و زندگی مسالمت آمیز بین اقوام و مذاهب مختلف کشور را نقطه قوت و روح بلند نظام جمهوری اسلامی دانست.

  ادامه مطلب>>

13/9/88
عملیات اجرایی راه آهن گلستان به خراسان رضوی اغاز شد

عملیات اجرایی راه آهن استان گلستان به استان خراسان رضوی روز جمعه با حضور دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و ترابری در گنبدکاووس اغاز شد.

  ادامه مطلب>>

13/9/88
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گنبدکاووس برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی و شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی در گنبدکاووس برگزار می شود.

  ادامه مطلب>>

11/9/88
آیین گرامیداشت مرحوم کردان در گنبدکاووس برگزار شد

آیین گرامیداشت مرحوم " علی کردان "‌ روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که با حضور خانواده ان مرحوم و فرمانداران و جمعی زیادی از مسوولان شهرستانهای شرق استان گلستان به همراه ائمه جمعه شیعه و اهل سنت ، مسوولان گنبدکاووس و جمع کثیری از مردم شیعه و سنی حضور داشتند از خدمات مرحوم کردان تجلیل شد.

  ادامه مطلب>>

6/9/88
تجمع بزرگ حماسه ماندگار بسیج در گنبدکاووس برگزارشد

تجمع بزرگ حماسه ماندگار بسیج روز پنج شنبه با شرکت بسیجیان عضو گروههای مقاومت ادارات، دانش آموزان و دیگر اقشار بسیجی این شهرستان برگزار شد.به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش عظیم ، معاون سیاسی وامنیتی استانداری گلستان به تشریح چگونگی پیدایش بسیج و عملکرد آن پرداخت.

  ادامه مطلب>>

3/9/88
یکی از ماموریت های بسیج در دهه چهارم انقلاب تلاش برای افزایش بصیرت جامعه در مقابل تهدیدات و جنگ نرم دشمن است

فرماندار شهرستان گنبد کاووس با تبریک هفته بسیج در همایشی که با حضور بسیجیان و خدام مساجد درکانون فرهنگی هنری بسیج این شهرستان برگزار شد گفت: بسیج نیرویی است که در هشت سال دفاع مقدس ودر سه دهه عمر انقلاب با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستادگی کرد و در حفظ نظام نقش محوری داشت.

  ادامه مطلب>>

3/9/88
تخصیص اعتبار به دهیاریها به عنوان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به صورت کامل در شهرستان گنبدکاووس تحقق یافته است

فرماندار شهرستان گنبد کاووس با اعلام تحقق کامل کمک بلاعوض دفترامور مناطق محروم به برخی دهیاریها گفت: با مبلغ هشت میلیارد ریالی که از محل اعتبار دفتر امور مناطق محروم کشور ریاست جمهوری به سرجمع اعتبارات استان اضافه شده تا با هماهنگی دفتر یاد شده برای طرح های عمران روستایی هزینه شود قسمتی از این مبلغ به برخی دهیاریهای شهرستان پرداخت شده و این مصوبه به صورت 100 درصدی در شهرستان گنبدکاووس تحقق یافته است.

  ادامه مطلب>>

3/9/88
ثبت وقایع حیاتی در گنبدکاووس بیش از98 درصد است

رییس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس گفت: ثبت وقایع حیاتی این شهرستان در 6 ماهه گذشته 98 درصد بوده که از میانگین استانی 4 درصد بیشتر است.به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی عادلی" روز دوشنبه در جلسه ثبت وقایع حیاتی این شهرستان افزود: در دوماهه مهر و آبان سال جاری 1268مورد ولادت و 230 مورد فوت در این شهرستان رخ داده است.

  ادامه مطلب>>

2/9/88
توزیع کارت نفت سفید در روستاهای شهرستان گنبدکاووس آغاز میشود

معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در نشستی مشترک با رئیس شرکت توزیع فرآوردهای نفتی و شرکت گاز و پست و بخشداریهای تابعه این شهرستان گفت:این طرح با همکاری شرکت توزیع فرآورده های نفتی و شرکت پست با همیاری دهیاریها انجام خواهد شد.

  ادامه مطلب>>

1/9/88
نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در گنبدکاووس گشایش یافت

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم روز یکشبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ، امام جمعه ، فرماندار، علاقه مندان به آثار قرانی و جمعی از مسوولان شهرستان گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق این شهرستان گشایش یافت.

  ادامه مطلب>>

1/9/88
نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در گنبدکاووس گشایش یافت

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم روز یکشبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ، امام جمعه ، فرماندار، علاقه مندان به آثار قرانی و جمعی از مسوولان شهرستان گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق این شهرستان گشایش یافت.

  ادامه مطلب>>

30/8/88
اعتبارات راه روستایی در شهرستان گنبدکاووس از 10 میلیارد ریال به 22 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است

با حضور فرماندار شهرستان گنبد کاووس ونماینده مجلس و مسوولان راه و ترابری ودیگر مسئولان بهره برداری از آسفالت راه روستای سلاق قلیچه تپه شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.
فرماندار شهرستان گنبد کاووس گفت : آسفالت سه کیلومتری راه روستای سلاق کلیجه تپه بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر 3میلیارد ریال از اعتبارات ملی در مدت یک سال به بهره برداری رسیده است.

  ادامه مطلب>>

25/8/88
با وجود تفکرات ناب بسیجی نباید هیچ گونه خللی در جامعه احساس کنیم

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان با درود به روح پر فتوح رهبر کبیر انقلاب وشهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک هفته بسیج ، گفت: بسیج گلواژه ای است که حضرت امام راحل آن را به یادگار گذاشت ودشمنان را متحیر کرد

  ادامه مطلب>>

23/8/88
سه خودرو جایزه ویژه شرکت در پیاده روی بزرگ خانوادگی شهرستان گنبد کاووس است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس درجلسه هماهنگی همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی گفت : این راهپیمایی عظیم در سطح شرق استان گلستان و با حضوردست اندرکاران برنامه صبح ونشاط شبکه 3 سیما و فدراسیون ورزشهای همگانی 13آذرماه به میزبانی شهرستان گنبد کاووس برگزار میشود.

  ادامه مطلب>>

18/8/88
50 روستای شهرستان گنبدکاووس در طرح پاکسازی بیسوادی قرار می گیرد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس در جلسه کمیته راهبردی سواد آموزی این شهرستان گفت: برگزاری جشن شکر گزاری در 50 روستای شهرستان گنبدکاووس نیازمند عزم وتلاش همه دستگاههای ذیربط در شهرستان است.
غلامعلی سوسرائی گفت : نهضت سواد آموزی گنبد کاووس با وجود گستردگی وسعت روستاها و موقعیت جغرافیایی و تنگناهای نرم افزاری وسخت افزاری طی 3 سال متوالی رتبه اول نهضت سواد آموزی استان را کسب کرده است.

  ادامه مطلب>>

15/8/88
عملیات اجرایی دوم سد لاستیکی استان گلستان در گنبدکاووس اغاز شد

عملیات اجرایی دومین سد لاستیکی استان گلستان روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر نیروی در روستای "دیکچه " در شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

  ادامه مطلب>>

15/8/88
فرماندار گنبدکاووس:حاشیه نشینی آسیب های جدی به همراه دارد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ هم برای حاشیه نشینان و هم برای ساکنین مرکز شهرها مشکلات زیادی به همراه دارد.غلامعلی سوسرایی" روز پنج شنبه در جلسه بررسی مطالعات حاشیه نشینی شهر گنبدکاووس، افزود: حاشیه نشینان شهرهای بزرگ در پذیرش محل جدید اسکان خود با مشکلات زیادی مواجه می شوند زیرا آنها هم به منطقه مسکونی قبلی خود دلبستگی دارند و هم اینکه با شرایط محیط جدید آشنا نیستند.

  ادامه مطلب>>

12/8/88
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی وشبکه 3 سیما در سیزدهم آذر ماه در شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس درجلسه ای که برای هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی برگزار شد از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به میزبانی شهرستان گنبدکاووس با حضوردست اندرکاران برنامه صبح ونشاط شبکه 3 سیما و فدراسیون ورزشهای همگانی در 13 آذرماه خبر داد .

  ادامه مطلب>>

11/8/88
دولت 806 میلیارد ریال یارانه برای سوخت در شهرستان گنبد کاووس اختصاص داده است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در جلسه کمیته سوخت این شهرستان هدف از تشکیل این جلسه را مدیریت مناسب توزیع سوخت در شهرستان ورسیدن آن به مصرف کننده واقعی اعلام کرد
عباسعلی میر حسینی گفت: باید فرآورد های سوختی برابرسهمیه های مقرر مدیریت شود ودستگهاهی اجرایی نیز اهداف دولت را در بهینه سازی مصرف سوخت بیشتر مد نظر قرار دهند.

  ادامه مطلب>>

11/8/88
به برکت جمهوری اسلامی مشارکت بانوان در اداره امور کشور گسترش پیدا کرد

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در نشست فصلی کارشناسان امور بانوان فرمانداریهای استان گلستان که در این شهرسان برگزار شد گفت : درنظام اسلامی زن می تواند همانند مرد در عرصه های اجتماعی نقش آفرینی کند همچنانکه در سی سال گذشته زنان وبانوان حضور فعال و چشمگیری در عرصه های مختلف داشتند

  ادامه مطلب>>

10/8/88
24 اکیپ پزشکی بر مدارس نظارت دارند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس از نظارت 24 اکیپ پزشکی به منظور پیشگیری و غربالگری از بیماری آنفلوانزای نوع آ بر مدارس این شهرستان خبر داد."غلامعلی سوسرایی" روز شنبه درجلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: این اکیپ ها، با هدف شناسایی و غربالگری مبتلایان احتمالی به بیماری آنفلوانزا یا سرماخوردگی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

  ادامه مطلب>>

9/8/88
به مناسب هفته کرامت 4 جایگاه سی ان جی در استان گلستان به طور متمرکز افتتاح شد

در آستانه میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مراسمی 4 جایگاهCNG به صورت متمرکز در شهرستانهای گنبدکاووس ، کردکوی ، مینودشت و کلاله به بهره برداری رسید .
در آیین افتتاح متمرکز این جایگاههای سوخت که در روستای آق آباد گنبدکاووس برگزارشد، معاون عمرانی استاندار گلستان، غلامعلی سوسرائی فرماندار شهرستان گنبد کاووس و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان و جمعی از مسوولان گنبدکاووس حضور داشتند.

  ادامه مطلب>>

7/8/88
فرماندار شهرستان گنبد کاووس بر برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی روز 13 آبان تاکید کرد

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت روز 13 آبان این شهرستان با تبریک هفته کرامت گفت : 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز دانش اموزان ودانشجویان در روند پیروزی انقلاب اسلامی نقش عمده ای ایفا کردند غلامعلی سوسرائی با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دانش آموز ودانشجو به وقایع این روز بزرگ از جمله تبعید امام خمینی(ره) وتسخیرلانه جاسوسی وشهادت شهید فهمیده اشاره کرد

  ادامه مطلب>>

7/8/88
به مناسب هفته کرامت 4 جایگاه سی ان جی در استان گلستان به طور متمرکز افتتاح شد

در آستانه میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مراسمی 4 جایگاهCNG به صورت متمرکز در شهرستانهای گنبدکاووس ، کردکوی ، مینودشت و کلاله به بهره برداری رسید .
در آیین افتتاح متمرکز این جایگاههای سوخت که در روستای آق آباد گنبدکاووس برگزارشد، معاون عمرانی استاندار گلستان، غلامعلی سوسرائی فرماندار شهرستان گنبد کاووس و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان و جمعی از مسوولان گنبدکاووس حضور داشتند.

  ادامه مطلب>>

6/8/88
ترویج فرهنگ قرآنی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان موثر است

فرماندار شهرستان گنبدکاووس، ترویج فرهنگ قرآنی را در جامعه راهکاری مناسب و موثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بیان کرد. غلامعلی سوسرایی" روز چهارشنبه درجلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد 13 آبان این شهرستان، گفت: اقدامات فرهنگی و بویژه فعالیت های قرآنی می تواند جامعه و بخصوص نسل جوان را از آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان مصون دارد.

  ادامه مطلب>>

6/8/88
استان گلستان رتبه اول کشور را در راه اندازیICT روستایی دارد

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در نشستی مشترک با مدیر عامل مخابرات و روسای دانشگاههای این شهرستان بر لزوم گسترش خطوط فیبر نوری دراین شهرستان تاکید کرد غلامعلی سوسرائی گفت: با گسترش استفاده از اینترنت و ارائه خدمات دولت الکترونیک و گسترش دانشگاهها استفاده از فیبر نوری بسیار افزایش یافته است .

  ادامه مطلب>>

4/8/88
فرماندار گنبدکاووس خواستاررفع مشکلات تسهیلاتی کشتارگاه صنعتی شد

فرماندار گنبدکاووس برلزوم رفع مشکلات تسهیلاتی کشتارگاه صنعتی در حال ساخت این شهرستان تاکید کرد."غلامعلی سوسرایی" روز دوشنبه درجلسه شورای سلامت این شهرستان، گفت: احداث کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس که توسط بخش خصوصی درحال ساخت است بدلیل عدم دریافت تسهیلات راکد مانده است.

  ادامه مطلب>>

4/8/88
ترویج فرهنگ ایثار وشهادت مهمترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در اولین جلسه شورای مشورتی ایثارگران در شهرستان گنبد کاووس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس ترویج فرهنگ و ایثار وشهادت را مهمترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن اعلام کرد وافزود : شورای مشورتی می تواند بسیاری از مشکلات جامعه ایثارگران را حل کند.

  ادامه مطلب>>

4/8/88
گلزار شهدای گمنام شهرستان گنبدکاووس به مکانی فرهنگی برای جذب نسل جوان وترویج فرهنگ ایثار وشهادت تبدیل خواهد شد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس درجلسه ستاد ساماندهی گلزار شهدای گمنام با تسلیت شهادت سرداران رشید سپاه و سران طوایف سیستان و بلوچستان خواستار دستگیری عاملان این جنایت هولناک از سوی نیروهای انتظامی واطلاعات شد وی با ابراز خوشحالی از محکومیت این اقدام تروریستی در سازمان امنیت گفت: آنها با محکوم کردن این اقدام در سازمان امنیت برای یک بار هم که شده به حقانیت ایران در اقدام تروریستی اذعان کردند.

  ادامه مطلب>>

2/8/88
آیین گرامیداشت شهدای حادثه سیستان وبلوچستان درگنبدکاووس برگزارشد

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی شهرستان سرباز، روز شنبه در مسجد قایمیه گنبدکاووس برگزار شد. در این آیین باشکوه که اقشار مختلف مردم این شهر و نیز جمع زیادی از خانوده های شهدا حضور داشتند ، فرمانده سپاه نینوای گلستان به تشریح دلایل این قبیل اقدامات از سوی ایادی ضد انقلاب پرداخت.

  ادامه مطلب>>

2/8/88
همکاری و تعامل دهیاران با مدیران اجرایی ضروری است

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار گنبدکاووس برضرورت همکاری و تعامل بیشتر دهیاران با مدیران اجرایی این شهرستان در پیشبرد امور تاکید کرد.به گزارش خبرنگار ایرنا، "احمد دستمرد" روز شنبه درجلسه نمایندگان دهیاران مناطق روستایی بخش مرکزی و "داشلی برون" گنبدکاووس با مدیران اجرایی این شهرستان، گفت: همکاری و تعامل دو سویه سبب افزایش خدمات رسانی به مردم و تسریع در توسعه و عمران روستایی می شود.

  ادامه مطلب>>

2/8/88
ملت ایران با اقتدار مقابل آمریکا ایستاده است

امام جمعه موقت شهرستان گنبدکاووس، گفت: ملت ایران 30 سال است که با اقتدار درمقابل آمریکا ایستاده است. به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "حجت اله قرباتی" روز جمعه درجمع نمازگزاران گنبدی، افزود: اقتدار و عزت امروز ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی است.

  ادامه مطلب>>

2/8/88
حادثه تروریستی شرق کشور برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بود

فرماندار شهرستان گنبدکاووس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت:‌ دشمنان با ترور و به شهادت رساندن عزیزان نظام مقدس در صدد از بین بردن وحدت درایران اسلامی و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند.

  ادامه مطلب>>

27/7/88
پیام تسلیت شهادت سردار شوشتری جانشین نیروی زمینی سپاه و سردار محمدزاده فرمانده سپاه سیستان وبلوچستان و جمعی از سپاهیان و نیروهای مردمی در اقدام ناجوانمردانه تروریستی شهرستان سرباز

بار دیگر دست جنایتکاران وایادی استکبار جهانی به خون آلوده شدو با شهید کردن کسانی که عامل وحدت آفرین در بین برادران شیعه و سنی بودند سند جنایت منحرفان و ایادی استکبار به ثبت رسید.

  ادامه مطلب>>

27/7/88
ساخت مسکن مهر در پروژه تقی آباد شهرستان گنبدکاووس پیشرفت خوبی دارد

فرماندار شهرستان گنبد کاووس با اعلام این مطلب در جلسه ستاد مسکن این شهرستان گفت: ساخت پروژه های مسکن مهر این شهرستان در مقایسه با پروژه های مشابه استان از روند بسیار مطلوبی برخوردار است .
غلامعلی سوسرائی به هیئت مدیره های تعاونی مسکن توصیه کرد پرونده های اعضای مسکن مهر را برای در یافت تسهیلات بانکی زودتر تحویل بانکها دهند تا عملیات ساخت مسکن سریعتر انجام شود.

  ادامه مطلب>>

26/7/88
اعطای تسهیلات از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) در تسهیل امر ازدواج تاثیر مثبتی داشته است

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با بیان اینکه ازدواج یکی از نیازهای اساسی جوانها است هدف از این جلسه را بررسی پیش نویس سندی در راستای مصوبات استانی ستاد ساماندهی امور جوانان پیرامون ازدواج اعلام کرد وافزود: این سند در راستای ترویج ازدواج آسان ، کم هزینه وآگاهانه تنظیم میشود

  ادامه مطلب>>

24/7/88
رزمایش بسیج با حضور بسیجیان گردانهای عاشورا والزهرا آبانماه در شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبد کاووس در جلسه ای که به منظور هماهنگی برای برگزاری رزمایش بسیج برگزار شد گفت : این رزمایش با شرکت بسیجیان سلحشور شهرستان گنبدکاووس در قالب گردانهای عاشورا و الزهرا اول آبانماه برگزار می شود.

  ادامه مطلب>>

21/7/88
نیروی انتظامی درتامین امنیت، نقش محوری دارد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس، گفت: دربین نیروهای تامین کننده امنیت کشور، نیروی انتظامی نقش محوری دارد. "غلامعلی سوسرایی" روز دوشنبه درآیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر دراین شهرستان که به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا و درمحل ستاد انتظامی گنبدکاووس برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی به طور شبانه روزی برای تامین امنیت عمومی مردم در اقصی نقاط کشور تلاش می کند.

  ادامه مطلب>>

20/7/88
نخستین مدرسه بنیاد برکت درکشور، در گنبدکاووس به بهره برداری رسید

نخستین مدرسه موسسه بنیاد "برکت" وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درسطح کشور، در گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

  ادامه مطلب>>

19/7/88
عملیات عمرانی سه پروژه راه و ترابری گنبدکاووس به پایان رسید

رییس اداره راه و ترابری شهرستان گنبدکاووس درشرق استان گلستان، از پایان عملیات عمرانی سه پروژه راه و ترابری در این شهرستان خبر داد.

  ادامه مطلب>>

18/7/88
همایش نیروی انتظامی و دهیاران گنبدکاووس برگزار شد

همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی ، همایش دهیاران و نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

  ادامه مطلب>>

18/7/88
گلزار شهدای گنبدکاووس غبارروبی شد

همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گلزارهای شهدای شهرستان گنبدکاووس روز پنجشنبه غبارروبی و عطر افشانی شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در گلزار شهدای این شهرستان در محوطه امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد، فرمانده هان نیروی انتظامی ، هنگ مرزی ، پایور به همراه جمعی از مردم گنبدکاووس با عطرافشانی و گلباران مزار این شهدا، از ایثارگری و رشادتهای شهیدان سالهای حماسه تجلیل کردند.

  ادامه مطلب>>

13/7/88
فرماندار گنبد کاووس گفت : راه اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان خاتم الانبیاء خواسته مردم است

فرماندار شهرستان گنبد کاووس با اعلام اینکه راه اندازی بخش جراحی قلب به مرکزیت شهرستان گنبد کاووس با توجه به محرومیت منطقه و نیاز مبرم مردم این مرز و بوم لازم وضروری به نظر می رسد یکی از نیازهای عمده درمانی را ایجاد این بخش در بیمارستان خاتم الانبیاء اعلام کرد

  ادامه مطلب>>

13/7/88
مطالعه و کسب دانش از کتاب همچنان آرامش بخش تر از فناوری های روز دنیاست

معاون سیاسی اجتماعی فرماندارشهرستان گنبد کاووس از برنامه ریزی برای بزرگداشت هفدهمین دوره بزرگداشت هفته کتابخوانی درشهرستان گنبد کاووس خبر داد عباسعلی میر حسینی با اعلام اینکه کتاب نقش عمده ای را در تعالی جامعه دارد افزود: رقبای بسیاری اعم از رادیو، تلویزیون وبه ویژه اینترنت برای کتاب وجود دارد اما همچنان انس با کتاب و خواندن آن آرامش بخش تر از فناوری های روز دنیاست.

  ادامه مطلب>>

11/7/88
همزمان با بزرگداشت روز سالمندان عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع نگهداری سالمندان استان در شهرستان گنبد کاووس آغاز شد

فرماندار شهرستان گنبد کاووس از ساخت بزرگترین خانه سالمندان استان در این شهرستان خبر داد که در یک زمین اهدایی به مساحت 4 هزارو200 مترمربع احداث خواهد شد.
غلامعلی سوسرائی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع نگهداری سالمندان درشهرستان گنبد کاووس در خصوص دوران سالمندی گفت: سالمندی دوره کمال و پویایی آدمی است سالهایی که بدلیل داشتن تجربه می تواند بهترین کارایی را داشته باشد.

  ادامه مطلب>>

11/7/88
ستاد اتلاف حیوانات ناقل بیماری به انسان در شهرستان گنبد کاووس بر مبارزه اصولی با بیماریهای مشترک بین انسان وحیوانات تاکید کردند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس در جلسه ستاد اتلاف حیوانات ناقل بیماری با اشاره به سیاستگذاریهای کلان دولت نهم در خصوص بالا بردن سطح سلامت مردم گفت : دولت برای ارتقاء سلامت ،در شورای سلامت وامنیت غذایی سیاستگزاریهای کلانی را برای بهداشت وسلامت جامعه با همکاری همه دستگاههای اجرایی انجام می دهد .

  ادامه مطلب>>

9/7/88
به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی مانور اسکان در شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد

معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس در کمیته فرعی ستاد مدیریت بحران این شهرستان از برگزاری مانور اسکان در هفته کاهش بلایای طبیعی خبر داد وافزود: این مانور برای آمادگی مردم در زمان بحران برگزار می شود.
احمد دست مرد با اعلام اینکه محوریت این مانور آموزش دانش آموزان و دانشجویان و دهیاران به عنوان فراگیرترین جامعه هدف است گفت : این مانور حول محور اسکان در مواقع بحران هدف گذاری خواهد شد

  ادامه مطلب>>

9/7/88
شمارش معکوس کمیته راهبردی سوادآموزی برای ریشه کنی بی سوادی در شهرستان گنبد کاووس آغاز شد

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در جلسه کمیته راهبردی سوادآموزی این شهرستان با بیان اینکه سواد به عنوان شتاب دهنده پیشرفت جوامع بسیار مورد توجه است افزود : در تلاشیم برای 50 روستایی که در طرح پاکسازی بیسوادی قرار دارند تا دهه فجر امسال جشن پایان بی سوادی برگزار کنیم.

  ادامه مطلب>>

8/7/88
فرماندار شهرستان گنبد کاووس واعضای طرح تکریم شب گذشته در بازدیدی سرزده از نزدیک روند خدمت رسانی بیمارستانهای این شهرستان را بررسی کردند

غلامعلی سوسرائی فرماندار شهرستان گنبد کاووس وحجت الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی امام جمعه، با همراهی اعضای طرح تکریم شهرستان شب گذشته از بخشهای مختلف ارائه خدمات شبکه بهداشت و درمان وبیمارستانهای شهرستان گنبد کاووس سرزده بازدید کردند.

  ادامه مطلب>>

8/7/88
فرماندار شهرستان گنبد کاووس بر تقویت وحدت از طریق توجه به اشتراکات دینی وملی میان فرق اسلامی ایرانی تاکید کرد

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در همایشی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان بصیرت این شهرستان برگزار شد در جمع فرهنگیان این شهرستان با بزرگداشت یادو خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

  ادامه مطلب>>

8/7/88
عملیات اجرایی 500 واحد از مسکن مهر درحال انجام است

فرماندار گنبدکاووس، گفت: عملیات ساخت و ساز 500 واحد از پروژه مسکن مهر دراین شهر به سرعت درحال انجام است. "غلامعلی سوسرایی" روز سه شنبه درحاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه مسکن مهر درقطعه "تقی آباد" این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: عملیات اجرایی تمامی قطعات واگذار شده به گروه های شش نفره دراین قطعه، ازسوی افراد درحال انجام است.

  ادامه مطلب>>

5/7/88
مسابقه دومیدانی ویژه نیروهای مسلح گنبدکاووس برگزار شد

مسابقه دو میدانی ویژه نیروهای مسلح مستقر درشهرستان گنبدکاووس به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار شد.

  ادامه مطلب>>

5/7/88
مقابله با جنگ نرم، وظیفه مهم نیروهای مسلح است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، ایستادگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب را مهمترین وظیفه نیروهای مسلح کشور دانست. سردار سرتیپ دوم پاسدار "ناصر رزاقیان"روز یکشنبه درآیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر درشهرستان گنبدکاووس، گفت: امروز جنگ دشمنان انقلاب از رویکرد نظامی به رویکرد فرهنگی و نرم تغییر یافته است و نیروهای مسلح باید برای مقابله با این نوع جنگ خود را تجهیز نمایند.

  ادامه مطلب>>

2/7/88
گنبد کاووس رتبه اول استان گلستان را در ثبت وقایع حیاتی دارد

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در جلسه معارفه رئیس جدید ثبت احوال این شهرستان گفت: شهرستان گنبدکاووس در ثبت وقایع حیاتی تولد و وفات به میانگین 98 درصد رسیده است غلامعلی سوسرائی افزود: با پیگیریهایی که در زمینه ثبت به موقع وقایع حیاتی صورت گرفت توانستیم شاخصهای ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی را در شهرستان ارتقا دهیم وی رسیدن به این درصد را حاصل تلاش دست اندرکاران ثبت احوال وبخشداران وتعامل دهیاران وشوراها ومراکز بهداشتی با اداره ثبت احوال این شهرستان اعلام کرد و افزود: در زمینه صدور کارت ملی هم شهرستان عملکرد خوبی داشته و به شاخص 98 درصدی دست یافته است .

  ادامه مطلب>>

2/7/88
همزمان با هفته دفاع مقدس دو خیر گنبدی آمادگی خود را برای ساخت مدرسه اعلام کردند

فرماندار شهرستان گنبد کاووس در نشستی مشترک با رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و دو خواهر خیر گنبدی بر بستر سازی برای جذب کمکهای خیرین در امر مدرسه سازی تاکید کرد.
غلامعلی سوسرائی گفت: برای جذب کمکهای اندک خیرین نیز باید زمینه های لازم از قبیل کمک برای تجهیز مدارس ایجاد کتابخانه، نمازخانه و فضای ورزشی ، خرید امکانات آموزشی معرفی شود.

  ادامه مطلب>>

3/6/88
خدمت خالصانه به مردم، رمز ماندگاری و عزت شهیدان رجایی و باهنر بود

استاندار گلستان با تبرک هفته دولت و گرمیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: آنچه که سبب ماندگاری و عزت شهیدان رجایی و باهنر درمدت کوتاه خدمتشان شد، خدمت خالصانه آنان به مردم بود."یحیی محمودزاده" روز دوشنبه درآیین افتتاح متمرکز 285 پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اشتغالزایی گنبدکاووس در روستای "آقچلی سفلی" این شهرستان، افزود: شهیدان رجایی و باهنر از مردم بود ند و درخدمت به مردم خالصانه تلاش می کرند.

  ادامه مطلب>>

3/6/88
امام جمعه گنبدکاووس: نظام اسلامی خدمات فراوانی انجام داده است

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: نظام جمهوری اسلامی برغم اشکال تراشی و مزاحمت دشمنان، خدمات فراوانی را انجام داده است. حجت الاسلام والمسلمین "محمدحسین سبحانی" روز دوشنبه در اولین روز هفته دولت در دیدار جمعی از مسوولین شهرستان گنبدکاووس افزود: خدمت به مردم در جمهوری اسلامی از افتخارات مسوولین است.

  ادامه مطلب>>

1/6/88
مساجد نقش مهمی در هدایت گری جامعه دارد

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت هفته مساجد( 29 مرداد تا 5 شهریور) ، گفت:‌ مساجد نقش مهمی در هدایت گری جامعه و آموزش و تبلیغ دین مبین اسلام را برعهده دارد.

  ادامه مطلب>>

24/2/88
تمبر اختصاصی یادمان سومین کنگره بین المللی مختومقلی رونمایی شد

تمبر اختصاصی یادمان سومین کنگره بین المللی مختومقلی فراغی روز پنجشنبه در محل برگزاری این کنگره در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس رونمایی شد.در حاشیه برگزاری این کنگره ، تمبر اختصاصی یادمان این کنگره با حضور استاندار گلستان ، سفیرایران در جمهوری ترکمنستان، مدیر کل پست، فرهنگ ارشاد اسلامی، فرماندار گنبدکاووس و نوه مختومقلی فراغی رونمایی شد.
مختومقلی فراغی شاعر وعارف بزرگ ترکمن درسال ‏1146 ‏هجری قمری درروستای "حاجی قوشان " گنبدکاووس درخانواده مذهبی به دنیا آمد،‌ پدرش "دولت محمد آزادی "و ادرش "آرازگل "نام داشت.‏

  ادامه مطلب>>

5/2/87
دو زوج جوان گنبدی با لباس عروسی در انتخابات شرکت کردند

دو زوج جوان شهر گنبدکاووس درشرق استان گلستان، با لباس عروسی درمرحله- دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه شرکت و رای خود را به صندوق انداختند.

آقایان "نادر و تایماز الفت" دو برادر گنبدی به همراه همسران خود به ترتیب خانم‌ها "ملیکه بازیار" و "رقیه محمدآلق"، بعداز ظهر جمعه باحضور در شعبه شماره پنج شهری گنبدکاووس در انتخابات شرکت کردند

  ادامه مطلب>>

 
   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد