قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

نصب ویندوز ویستا


ادامه مطلب شامل اطلاعات عمومی است که شما باید قبل از نصب ویندوز ویستا مایکروسافت ® ™ بدانند.

این مطالب با استفاده از مترجم گوگل به فارسی برگردانده شده است
در همین جا از شما خواننده عزیز پوزش می طلبم اگر در این متن موارد از غلط های نگارشی وجود داشته باشد



دستورالعمل نصب
اینها دستورالعمل برای به روز رسانی ویندوز وقتی که شما در حال حاضر یک نسخه از ویندوز روی کامپیوتر شما و شما می خواهید به نگه داشتن فایل های خود ، تنظیمات ، و برنامه های.
· نصب یک نسخه جدید از ویندوز که :
o شما میخواهید جایگزین سیستم عامل فعلی شما یک سیستم عامل جدید کنید. 
o شما دارای یک سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوتر شما و شما میخواهید نصب ویندوز را در دسترس ، پارتیشن جداگانه ای از دیسک سخت شما.
o شما باید یک کامپیوتر با سیستم عامل بدون نصب شده است.
قبل از اینکه سیستم عامل شما را ارتقا دهید و یا نصب ویندوز :
· اتمام بسته ویندوز تا مطمئن شوید که کامپیوتر شما ملاقات سیستم مورد نیاز.
· آیا شما ویندوز ویستا نصب دیسک (سی دی یا دی وی دی) آماده.
· تصمیم بگیرید که آیا برای نصب 32 بیت یا 64 بیت از نسخه ویندوز ویستا. برای اطلاعات بیشتر ، به windowsvista.com/64-bit.
· پیدا کردن خود ویندوز 25 شخصیت کلیدی محصول در کامپیوتر شما و یا در نصب ، دارنده لوح در داخل بسته های ویندوز.
· برنامه به روز رسانی آنتی ویروس خود را (در صورت نیاز) ، آن را اجرا میکنند ، و سپس آن را غیرفعال کنید. شما بعد از نصب ویندوز ، به یاد داشته باشید برای فعال برنامه های آنتی ویروس ، جدید و یا نصب آنتی ویروس نرم افزاری است که با این نسخهها کار با ویندوز ویستا.
· یادداشت نام رایانه شما ثبت خواهد شد اگر شما به یک شبکه وصل می شوند. اگر شما دارای سیستم عامل ویندوز XP ، در اینجا است که چگونه برای یافتن نام کامپیوتر خود را بدانید : کلیک کنید ، شروع ، کلیک راست کنید کامپیوتر ، کلیک کنید و سپس خواص. نام کامپیوتر شما در تب نام کامپیوتر نمایش داده میشود.
· اتصال به اینترنت می باشد. مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما ، کار ، بنابراین شما میتوانید آخرین به روز رسانی نصب کنید. اگر شما دسترسی به اینترنت ندارید ، شما هنوز هم می توانید نصب ویندوز و یا ارتقاء داده شده.
· دفعات بازدید : "چه چیزی را باید قبل از نصب ویندوز ویستا" واقع در نزدیکی پایان این سند بدانند.
نکته مهم قبل از نصب ویندوز ، مطمئن باشید که غیر فعال کردن همه نرم افزار آنتی ویروس و عقب کردن فایل های خود را به روی دیسک سخت خارجی ، دی وی دی یا سی دی ، USB درایو فلش ، پوشه یا شبکه می باشد.
برای ارتقاء به ویندوز ویستا
برای ارتقاء را انتخاب کنید اگر می خواهید به نگه داشتن فایل های خود ، تنظیمات و برنامه ها و نسخه فعلی ویندوز شما می تواند ارتقا هستند. اگر نسخه ویندوز شما را نمی توان ارتقا ، شما نیاز به نصب جدید ، و یا "پاک ،" کپی از سیستم عامل ویندوز (زیر رجوع کنید).
یادداشت
· ویندوز ویستا نشانی از سریال کلید دستگاه را پشتیبانی نمی کند. اگر شما ارتقاء و شما در حال حاضر با استفاده از کلیدهای سریال دستگاه ورودی دیگر ، شما باید کلید را خاموش سریال و نصب یک گزینه ورودی قبل از ارتقا دهید. برای غیرفعال کردن کلید سریال در ویندوز XP ، گزینه ها دسترسی باز در کنترل پنل. در سربرگ عمومی ، دستگاه های زیر سریال اصلی ، روشن استفاده از سریال کلید جعبه چک کند. برای اطلاعات بیشتر ، قابلیت دسترسی به وب سایت مایکروسافت بروید (www.microsoft.com / قادر می سازد).
· شما نمی توانید به آغاز ، یا "بوت شدن" رایانه شما را از دیسک ویندوز ویستا ارتقا دهید.

1. قرار دادن دیسک نصب ویندوز را در رایانه شما به دی وی دی یا سی دی درایو.
2. ببینم می توانید اگر کامپیوتر خود ویندوز ویستا ، ویندوز ویستا باز ارتقا مشاور با کلیک روی "سازگاری با اتمام آنلاین اجرا کنید." (این مرحله اختیاری است.)
3. در صفحه نصب ویندوز ، نصب کلیک کنید در حال حاضر.
4. در دریافت صفحه به روز رسانی مهم برای نصب ، توصیه می کنیم گرفتن آخرین به روز رسانی ها برای کمک به اطمینان از نصب موفق و برای کمک به حفاظت از کامپیوتر شما در برابر تهدیدات امنیتی است. شما یک اتصال اینترنت برای دریافت این به روز رسانی ها نیاز دارید.
5. در کلید نوع محصول خود را برای فعال سازی صفحه ، ما قویا پیشنهاد می کند که به شما 25 نوع محصول خود را برای کمک به شخصیت کلیدی در اجتناب از مشکلات فعال سازی حساب کاربری.
6. لطفا در دفعات بازدید : پروانه صفحه شرایط ، اگر شما به پذیرفتن شرایط مجوز ، کلیک کنید من قبول می کنم شرایط مجوز.
7. در کدام یک از نوع نصب را می خواهید؟ صفحه ارتقا را کلیک کنید.
8. ادامه به دستورالعمل زیر را دنبال کنید.
برای نصب جدید ، و یا "پاک ،" کپی از ویندوز ویستا
وقتی که شما نصب جدید ، و یا "پاک ،" کپی از ویندوز ، نسخه های موجود خود را در ویندوز ، شامل تمام فایل های خود ، تنظیمات و برنامه ها ، به طور خودکار جایگزین شد. شما می توانید فایل های خود را به نام و تنظیمات ، اما شما باید دستی نصب مجدد برنامه های خود را در زمان نصب انجام می شود.
نصب جدید یا "پاک ،" کپی از ویندوز اگر که :
· سیستم عامل کنونی شما می توانید به ویندوز ویستا ارتقا نمی باشد.
· کامپیوتر شما دارای سیستم عامل نصب شده است.
· شما نمی خواهم که به نگه داشتن فایل های موجود شما ، تنظیمات ، و برنامه های.
· شما میخواهید پارتیشن دیسک سخت شما و نصب ویندوز ویستا بر روی یک پارتیشن خاص.

1. روشن کردن کامپیوتر خود ، وارد کردن دیسک نصب ویندوز را در رایانه شما به دی وی دی یا سی دی درایو ، و سپس یکی از شرح زیر است :
در صورت کامپیوتر شما در حال حاضر سیستم عامل نصب شده و شما نمی خواهید برای ایجاد ، گسترش ، حذف ، فرمت و یا پارتیشن بندی ، به قدم 2.
· اگر کامپیوتر شما دارای سیستم عامل نصب شده باشد ، یا اگر می خواهید برای ایجاد ، گسترش ، حذف ، فرمت و یا پارتیشن بندی ، شما نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر شما نصب ، در حالی که دیسک را در درایو سی دی یا دی وی دی قرار خواهد گرفت. کامپیوتر شما خواهد شد و سپس از دیسک نصب شروع می شود. اگر از شما خواسته ، فشردن کلید شروع را از دی وی دی یا سی دی ، مطبوعات هر کلیدی است. اگر نصب ویندوز صفحه نمایش داده می شود ، برو به مرحله 2.
در صورت نصب ویندوز صفحه نشان داده نمی شود و شما خواسته نمی فشار یک کلید از دی وی دی یا سی دی آغاز شود ، شما ممکن است به رایانه شما مشخص است که استفاده از دی وی دی و یا درایو سی دی خود را به عنوان راه اندازی دستگاه. این به این معنی است که شما باید آنها را تنظیم دی وی دی یا سی دی درایو می شود راه اندازی دستگاه برای اولین بار در پایه ورودی / خروجی سیستم (دفترچه). در اینجا به چگونگی انجام این کار :
فلا روشن کردن کامپیوتر خود ، وارد کردن دیسک نصب ویندوز ، و سپس راه اندازی مجدد کامپیوتر شما.
ب کامپیوترهای جدیدتر معمولا صفحه نمایش راه اندازی و یا "بوت شدن" منو. منو در راه اندازی ، انتخاب "راه اندازی دفترچه ،" یا "تنظیمات دفترچه ،" یا چیزی مشابه آن ، و سپس فشار دادن کلید مناسب را وادار به هنگام نمایش دفترچه روی صفحه نمایش راه اندازی.
دفترچه اخطار به روز روش های پیشرفته است ، و اگر خطا رخ می دهد ، کامپیوتر شما می تواند توقف کار. مطمئن باشید که طبق دستورالعمل کارخانه سازنده را دقیقا.
روش توجه داشته باشید برای به روز رسانی دفترچه بسته به کارخانه سازنده. چک کردن اطلاعاتی است که آمد با کامپیوتر خود و یا مراجعه به وب سایت کارخانه سازنده.
ج بر روی صفحه نمایش راه اندازی دفترچه ، انتخاب این گزینه ، به نام "سفارش بوت ،" یا چیزی مشابه آن.
D. انتخاب دی وی دی یا سی دی درایو را به عنوان اولین راه اندازی دستگاه.
ه راه اندازی مجدد کامپیوتر شما ، و سپس شروع به نصب ویندوز ، از دی وی دی یا سی دی همانطور که قبلا توضیح داده.
2. برای دیدن اگر کامپیوتر شما می تواند ویندوز ویستا ، ویندوز ویستا باز ارتقا مشاور با کلیک روی "سازگاری با اتمام آنلاین اجرا کنید." (این مرحله اختیاری است.)
3. در صفحه نصب ویندوز ، هر دستورالعمل را دنبال ظاهر شده ، و سپس نصب کلیک کنید در حال حاضر.
4. در دریافت صفحه به روز رسانی مهم برای نصب ، توصیه می کنیم گرفتن آخرین به روز رسانی ها برای کمک به اطمینان از نصب موفق و برای کمک به حفاظت از کامپیوتر شما در برابر تهدیدات امنیتی است. شما یک اتصال اینترنت برای دریافت این به روز رسانی ها نیاز دارید.
توجه داشته باشید این صفحه نمایش داده نخواهند شد اگر شما شروع به نصب ویندوز ، از دیسک.
5. در کلید نوع محصول خود را برای فعال سازی صفحه ، ما قویا پیشنهاد می کند که به شما 25 نوع محصول خود را برای کمک به شخصیت کلیدی در اجتناب از مشکلات فعال سازی حساب کاربری.
6. لطفا در دفعات بازدید : پروانه صفحه شرایط ، اگر شما به پذیرفتن شرایط مجوز ، کلیک کنید من قبول می کنم شرایط مجوز.
7. در کدام یک از نوع نصب را می خواهید؟ صفحه ، سفارشی را کلیک کنید.
8. در کجا میخواهید نصب ویندوز؟ صفحه ، آیا یکی از شرح زیر است :
در صورت که نمی خواهید به نصب ویندوز را در یک پارتیشن خاص و یا ایجاد پارتیشنهای موجود بر روی دیسک سخت خود کلیک کنید بعد شروع به نصب.
در صورت که میخواهید نصب ویندوز را در یک پارتیشن خاص و از یک پارتیشن موجود به اندازه کافی با فضای رایگان ، را انتخاب پارتیشن می خواهید استفاده کنید ، و سپس دکمه ی بعدی برای شروع نصب. (اگر شما انجام این کار ، مطمئن باشید تا نصب ویندوز را در پارتیشن متفاوت از یک جایی که نسخه فعلی ویندوز شما نصب شده است.)
· اگر شما می خواهید برای ایجاد ، گسترش ، حذف ، و یا فرمت پارتیشن ، و شما ویندوز را از دیسک نصب شده ، روی گزینه درایو (پیشرفته) ، با کلیک بر روی گزینه شما می خواهید و سپس دستورالعمل زیر را دنبال کنید.
· اگر شما می خواهید برای ایجاد ، گسترش ، حذف ، و یا فرمت پارتیشن ، و شما آیا دیسک نصب ویندوز ، از شروع نشد ، دستورالعمل زیر را دنبال کنید در گزینه دوم از مرحله 1 بالا ذکر شد ، و سپس به دستورالعمل زیر را دنبال کنید.
9. ادامه به دستورالعمل زیر را دنبال کنید.
مهم فعال کنید مطمئن باشید که موجود و یا نصب جدید ، نرم افزار آنتی ویروس پس از نصب کامل است.
شما چه باید قبل از نصب ویندوز ویستا بدانید
در این بخش ، فهرستی از مسائلی را که شما باید بدانید که قبل از نصب ویندوز ویستا. برای کسب اطلاعات در مورد تمام مسائل دیگر شناخته می شود ، خواندن انتشار یادداشت (آنلاین) (http://go.microsoft.com/fwlink/؟LinkID=66576).
ویندوز زمانبند وظایف کاری انجام نمی تابع هنگام ارتقا
این مسئله صدق می کند اگر شما در حال ارتقاء به ویندوز ویستا از طریق یک کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز XP یا نسخه RC1 ویندوز ویستا و ویندوز شما استفاده از زمانبندتکلیف.
در صورتی که تغییر نام کامپیوتر خود ، نام کاربر ، دامنه ، و یا رمز عبور ، هر گونه کارها که شما در ویندوز زمانبندتکلیف مشخص نخواهد شد تابع درست بعد از اینکه شما به ویندوز ویستا ارتقا دهید. برای جلوگیری از این مشکل ، قبل از شما ارتقاء داده شده ، استفاده از زمانبندتکلیف برای به روز رسانی اطلاعات با انجام وظایف ، و یا اعتبار نامه های شما تغییر کرده است. برای به روز رسانی یک کار با این اطلاعات ، یکی استفاده از روشهای زیر می باشد :
· ویندوز امتیاز : آغاز کلیک کنید ، کلیک کنید کنترل پنل ، اجرا و نگهداری کلیک کنید و سپس دکمه ی زمان بندی کارها. کلیک راست کنید وظیفه شما می خواهید به تغییر ، و سپس خواص را کلیک کنید. در پنجره وظیفه 'sخواص ، با کلیک بر روی سربرگ امنیت ، و سپس تنظیم مجوز و اعتبار نامه های مورد استفاده برای اجرای کار.
· نسخه RC1 ویندوز ویستا : با کلیک بر روی دکمه شروع کلیک کنید کنترل پنل ، روی سیستم و نگهداری و تعمیرات ، اداری ابزار کلیک کنید و پس از آن دوبار کلیک کنید زمانبندتکلیف. انتخاب یک کار ، خواص و کلیک کنید ، و سپس ، در سربرگ عمومی ، مجموعه گزینه های امنیتی را با اعتبار برای اجرای صحیح کار.
پس از انجام وظایف شما بروز رسانی ، مطمئن شوید که آنها به درستی کار قبل از شما را به ویندوز ویستا ارتقا دهید. برای این کار کلیک راست کنید وظیفه و سپس کلیک کنید اجرا کنید.
علاوه بر این ، هنگامی که ارتقا از نسخه RC1 ویندوز ویستا ، هر گونه تغییرات است که شما باید به طور پیش فرض انجام وظایف (وظایف آمده است که از قبل نصب شده در ویندوز) ساخته شده توسط شما با تنظیمات پیش فرض جدید overwritten باشد.
به روز رسانی برای نسخه های زبان برخی از ویندوز XP پشتیبانی نمی شود
ارتقا از نسخه های زیر زبان ویندوز XP به زبان تطبیق از ویندوز ویستا پشتیبانی نمی شوند :
· ویندوز XP با زبان رابط بستههای زیر را نصب شده : بلغاری ، کروات ، استونیایی ، لتونیایی ، لیتوانیایی ، رومانیایی ، صربی لاتین ، اسلواکیایی ، اسلونیایی ، تایلندی ، اوکراینی و یا.
· مرکز رسانه ویندوز XP نسخه : سنتی چینی (هنگ کنگ) ، چینی سنتی ، (تایوان) چک ، دانمارکی ، فنلاندی ، نروژی (Bokm؟ لیتر) ، لهستانی ، پرتغالی (پرتغال) ، روسی ، اسپانیایی ، سوئدی ، ترکی و یا.
· ویندوز XP لوح کامپیوتر نسخه : چک ، دانمارکی ، هلندی ، فنلاندی ، مجارستانی ، ایتالیایی ، نروژی ، لهستانی ، پرتغالی (برزیل) ، پرتغالی (پرتغال) ، روسی ، اسپانیایی ، سوئدی ، ترکی و.
اگر شما یکی از این سیستم عامل ، شما نیاز به نصب تمیز از ویندوز ویستا به انجام. قبل از انجام این کار ، مطمئن باشید که غیر فعال کردن همه نرم افزار آنتی ویروس و عقب کردن فایل های خود را به روی دیسک سخت خارجی ، دی وی دی یا سی دی ، USB درایو فلش ، پوشه یا شبکه می باشد.
برای انجام یک نصب تمیز ، شما سه گزینه ها :
1. Reformat پارتیشن که بر روی ویندوز XP قرار دارد و سپس نصب ویندوز ویستا بر روی آن پارتیشن. انجام این کار در صورتی که دارای نام فایل حمایت می کنید.
2. نصب ویندوز ویستا بر روی یک پارتیشن نصب ویندوز و نگهداری خود را چگونه در کامپیوتر همان. شما می توانید این در صورتی که دارای فضای دیسک کافی برای هر دو سیستم عامل انجام دهد.
3. نصب ویندوز ویستا را بر روی همان پارتیشن ویندوز XP بدون reformatting ایجاد آن بنویسید. انجام این کار اگر می خواهید ویندوز قبلی نصب XP به پوشه WINDOWS.OLD را بر روی کامپیوترتان ذخیره شود. شما می توانید دسترسی و یا حذف این شاخه پس از نصب کامل. فایلهایی که قبلا در پوشه اسناد من واقع شده بودند نخواهد شد به صورت خودکار به پوشه اسناد و مدارک در ویندوز ویستا منتقل می شوند.
حق طبع و نشر برای ساز دی وی دی ، فیلم ساز ، و ویندوز گالری عکس
بیانیه زیر به این برنامهها شامل :
"تحت لیسانس تولید از آزمایشگاه دالبی. "دالبی" و دو نماد توسعه ، علائم تجاری از آزمایشگاه دالبی. با این نسخهها کار محرمانه منتشر نشده هستند. حق طبع و نشر آزمایشگاه دالبی 1992-1997. همه حقوق محفوظ است. "
اعتبارات تصویر
· Gerber گل افتاب گردان تصویر : © شرکت مایکروسافت
· تصویر کپورچه : © صوت هارت / Vikki هارت / تصویر بانک / گتی ایماژ
· تصویر ورزش : © ایان Mckinnell / عکاس 'ثانیه منتخب / گتی ایماژ
· کدوم تصویر : © CSA Plastock / گتی ایماژ
· تصویر پاتوق : © صوت و Vikki هارت / Iconica / گتی ایماژ
· با مزه شطرنج : © گرگور Schuster / Iconica / گتی ایماژ
· بچه گربه تصویر : پیتر © Cadê / سنگ / گتی ایماژ
· تصویر انرژی : © بانکهای مایکل / سنگ + / گتی ایماژ
· تصویر Starfish : © Wolcott هنری / نشنال / گتی ایماژ
· سبز برگ تصویر : © جوئل Sartore / نشنال / گتی ایماژ
· تصویر بونسای : © DAJ / گتی ایماژ
· باس تصویر کید : © امیدهای دارن / دیجیتال چشم انداز / گتی ایماژ
حق طبع و نشر
این سند به منظور اطلاع رسانی ارائه شده است و مایکروسافت تنها هیچ ضمانت می کند ، چه صریح یا ضمنی ، در این سند است. اطلاعات در این سند ، از جمله آدرس و دیگر منابع اینترنتی به وب سایت ، به بدون اطلاع قبلی تغییر است. خطر استفاده از تمام و یا از نتایج استفاده از این سند باقی مانده است با کاربر. در غیر این صورت مگر در مواردی که ذکر شد ، شرکت ها ، سازمان ها ، محصولات ، نامهای دامنه ، نشانی های پست الکترونیک ، آرم ، افراد ، محلات ، و برنامه ها در نمونه های خیالی به تصویر کشیده در اینجا هستند. بدون ارتباط واقعی با هر شرکت ، سازمان ، محصول ، نام دامنه ، آدرس پست الکترونیکی شما ، آرم ها ، شخص ، مکان ، واقعه و یا در نظر گرفته شده است و یا باید باشد inferred. مطابق با تمام قوانین حق تکثیر قابل اجرا بر عهده کاربر می باشد. بدون محدود کردن حقوق تحت کپی رایت ، هیچ بخشی از این سند ممکن است تکثیر ، در را به سیستم معرفی شده و یا ذخیره شده بازیابی ، انتقال و یا در هر فرم و یا با هر ابزاری (الکترونیک ، مکانیک ، فتوکپی ، ضبط ، و یا در غیر این صورت) ، و یا هر هدف ، بدون اجازه کتبی از شرکت مایکروسافت بیان.
مایکروسافت ممکن است اختراع ثبت شده ، برنامه های ثبت اختراع ، علائم تجاری ، حق ، و یا سایر حقوق مالکیت معنوی را پوشش موضوع در این سند است. مگر به صراحتا اشاره شده و در هر شرایط مجوز کتبی از مایکروسافت ارائه شده ، تجهیز این سند را نمی دهد به شما هر گونه مجوز به این اختراع ، علائم تجاری ، حق ، و یا سایر حقوق مالکیت معنوی.
© 2006 شرکت مایکروسافت. همه حقوق محفوظ است.
مایکروسافت ، کارشناسی ارشد ، داس ، ویژوال بیسیک ، ویژوال استودیو ، ویندوز ، ویندوز NT ، ویندوز سرور ، ویندوز ویستا ، کاربران فعال دایرکتوری ، ویندوز Aero ، BitLocker ویندوز ، ویندوز HotStart ، ویندوز ReadyBoost ، ReadyDrive ویندوز ، ویندوز نمایش فرعی ، و پنجره ها یا SuperFetch ثبت نام علائم تجاری یا علائم تجاری شرکت مایکروسافت در ایالات متحده و یا کشورهای دیگر و یا مناطق.
این محصول دارای گرافیک نرم افزار فیلتر ؛ این نرم افزار در بخش در کار گروه بر اساس مستقل JPEG.
این محصول شامل نرم افزار توسعه یافته توسط دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی و مشارکت کنندگان آن است.
این محصول شامل نرم افزار از 'zlib' هدف کتابخانه فشرده سازی عمومی.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار Regents از دانشگاه میشیگان بر اساس. از آنجا که مایکروسافت شامل Regents از دانشگاه میشیگان در این نرم افزار محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
حق تکثیر © 1995 ، 1996 Regents از دانشگاه میشیگان.
همه حقوق محفوظ است.

اجازه استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، و توزیع این نرم افزار و اسناد خود را برای هر منظوری و بدون هزینه ی اعطا شده است بدین وسیله ، به شرطی که با اطلاع قبلی کپی رایت در بالا به نظر می رسد و در تمام نسخه های که هر دو که متوجه این اعلان / حق تکثیر و اجازه پشتیبانی از اسناد را در ظاهر ، و این که نام دانشگاه میشیگان در تبلیغ یا تبلیغ مربوط به توزیع نرم افزار خاص نمی باشد و بدون اجازه کتبی از پیش استفاده شود. این نرم افزار است به عنوان عرضه شده است ، بدون ضمانت ضمنی بیان شده و یا از هر نوع.
بخشهایی از این نرم افزار در یک قسمت می شوند ، در کار موسسه فن آوری ماساچوست بر اساس. از آنجا که مایکروسافت شامل انستیتو فناوری ماساچوست از نرم افزار در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
حق طبع و نشر سال 1989 ، سال 1994 انستیتو تکنولوژی ماساچوست.
همه حقوق محفوظ است.

صادرات از این نرم افزار از سوی ایالات متحده امریکا ممکن است یک مجوز خاص از دولت ایالات متحده نیاز دارد. این مسئولیت از هر شخص و یا سازمانی contemplating صادرات برای به دست آوردن چنین مجوز آن را صادر شده است.

را در یک محدودیت ، اجازه استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، و توزیع این نرم افزار و اسناد خود را برای هر منظوری و بدون هزینه است بدینوسیله ، اعطا شده به شرطی که کپی رایت و مقررات فوق در تمام نسخه های ظاهر شد و که هر دو که متوجه این اعلان / حق تکثیر و اجازه نظر می رسد در حمایت از مستند سازی ، و نام در دانشگاه فنی ماساچوست در تبلیغ یا تبلیغ مربوط به توزیع نرم افزار خاص نمی باشد و بدون اجازه کتبی از پیش استفاده شود. M.I.T. هیچ تضمینی در مورد مناسب بودن این نرم افزار برای هر منظوری. آن ارائه شده است "عنوان شده است" و بدون ضمانت نامه و یا ضمنی بیان.

حق طبع و نشر 1989 ، 1990 توسط موسسه تکنولوژی ماساچوست.
همه حقوق محفوظ است.

صادرات از این نرم افزار از سوی ایالات متحده امریکا ممکن است یک مجوز خاص از دولت ایالات متحده نیاز دارد. این مسئولیت از هر شخص و یا سازمانی contemplating صادرات برای به دست آوردن چنین مجوز آن را صادر شده است.

را در یک محدودیت ، اجازه استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، و توزیع این نرم افزار و اسناد خود را برای هر منظوری و بدون هزینه است بدینوسیله ، اعطا شده به شرطی که کپی رایت و مقررات فوق در تمام نسخه های ظاهر شد و که هر دو که متوجه این اعلان / حق تکثیر و اجازه نظر می رسد در حمایت از مستند سازی ، و نام در دانشگاه فنی ماساچوست در تبلیغ یا تبلیغ مربوط به توزیع نرم افزار خاص نمی باشد و بدون اجازه کتبی از پیش استفاده شود. M.I.T. هیچ تضمینی در مورد مناسب بودن این نرم افزار برای هر منظوری. آن ارائه شده است "عنوان شده است" و بدون ضمانت نامه و یا ضمنی بیان.

بر اساس قوانین ایالات متحده ، این نرم افزار ممکن است در خارج از ایالات متحده نمی باشد و بدون مجوز از وزارت بازرگانی صادر می گردد.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مبتنی بر. از آنجا که مایکروسافت شامل نرم افزار دانشگاه جنوبی کالیفرنیا در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
حق طبع و نشر © سال 1996 توسط دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
همه حقوق محفوظ است.

اجازه استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، و توزیع این نرم افزار و اسناد خود را در منبع و شکل باینری برای هر منظوری و بدون هزینه ی اعطا شده است بدین وسیله ، به شرطی که هر دو حق و مقررات فوق و این اجازه اطلاع در تمام نسخه های ظاهر ، و هرگونه اسناد ، مواد تبلیغاتی و دیگر مطالب مرتبط با توزیع و استفاده از چنین تائید می کنید که در قسمت نرم افزار که توسط دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، علوم اطلاعات موسسه توسعه داده شد. نام دانشگاه ممکن است مورد استفاده برای صحه گذاردن یا ترویج محصولات از این نرم افزار خاص بدون اجازه کتبی قبلی مشتق شده.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی هیچ تضمینی در مورد مناسب بودن این نرم افزار برای هر منظوری. این نرم افزار ارائه شده است "همانگونه که هست" و بدون هر گونه ضمانت صریح یا ضمنی ، بدون محدودیت شامل ، ضمانتهای ضمنی از MERCHANTABILITY و تناسب اندام برای یک هدف خاص.

کپی رایت ممکن است به سایر قطعات از این نرم افزار اعمال و چنان توجه داشت که قابل اجرا.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار آراسای امنیت داده ها بر اساس ، از آنجا که Inc. مایکروسافت شامل آراسای به اطلاعات ، نرم افزار Inc. در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
حق تکثیر © 1990 ، آراسای به اطلاعات ، کلیه حقوق محفوظ می باشد.

مجوز برای کپی و استفاده از این نرم افزار ارائه شده است که آن را به عنوان "آراسای داده ها امنیت Inc. MD5 پیام شناسایی شده است که خلاصه الگوریتم" در تمام مواد ذکر یا مرجع کردن این نرم افزار یا این تابع داده. مجوز اعطا شده است همچنین به ساخت و استفاده از آثار ارائه شده مشتق شده است که آثاری مانند "مشتق شده از آراسای داده ها امنیت Inc. - خلاصه پیام MD5 الگوریتم" در تمام مواد ذکر مرجع یا کار مشتق شده شناسایی می شوند.

آراسای داده ها امنیت Inc. هیچ تضمینی در خصوص هر merchantability از این نرم افزار و یا مناسب بودن این نرم افزار برای هر منظوری خاص است. آن ارائه شده است "عنوان شده است" و بدون ضمانت نامه و یا ضمنی بیان از هر نوع.
 
این اعلامیه باید در هر نسخه از هر بخشی از این اسناد و / یا نرم افزار حفظ خواهد شد.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار بر اساس لوئیجی Rizzo. از آنجا که مایکروسافت شامل نرم افزار Rizzo لوئیجی در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
© 1997-98 لوئیجی Rizzo (luigi@iet.unipi.it)

بخش های از کد توسط فیل Karn (karn@ka9q.ampr.org) مشتق شده ، رابرت Morelos - ساراگوسا (robert@spectra.eng.hawaii.edu) و روز گذشته Thirumoorthy (harit@spectra.eng.hawaii.edu) ، یدلایمخیرات 1995 اوت

توزیع مجدد و استفاده در منبع و شکل باینری ، با یا بدون تغییر ، به شرطی که شرایط زیر را برآورده مجاز می باشد :

1. Redistributions از کد باید اخطار حق حفظ در بالا ، این لیست ، از شرایط و محدوده ی مسئولیت ها زیر است.

2. Redistributions به شکل باینری باید اخطار حق تکثیر بالا ، این فهرستی از محدوده ی مسئولیت ها و شرایط زیر را در مستندات و / یا مواد دیگر با تکثیر و توزیع ارائه شده.

این نرم افزار ارائه شده توسط نویسندگان "همانگونه که هست'' و هر گونه ضمانت صریح یا ضمنی ، شامل ، ولی نه محدود به ، ضمانت ضمنی از MERCHANTABILITY و تناسب اندام برای یک هدف خاص هستند DISCLAIMED. در هیچ واقعه این نویسندگان باید مسئول باشید برای هر گونه مستقیم ، غیرمستقیم ، ضمنی ، مخصوص ، نمونه و سرمشق ، تابعه یا خسارت (از جمله ، اما نه محدود به ، تامین کالا یا خدمات جایگزین ؛ دست رفتن استفاده کنید ، اطلاعات ، سود یا ؛ ما رایگان وقفه ) با این حال باعث و بر روی هر تئوری مسئولیت ، خواه در قرارداد ، مسئولیت اکید ، یا شبه جرم (از جمله سهل انگاری و در غیر این صورت) ناشی در هر راه خروج از استفاده از این نرم افزار ، حتی اگر آگاه از احتمال آسیب چنین.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار بر اساس W3C. از آنجا که مایکروسافت شامل نرم افزار W3C در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
W3C ® اطلاعیه ها نرم افزار و مجوز
http://www.w3.org/Consortium/Legal/2002/copyright-software-20021231

این کار (و شامل نرم افزار ، اسناد از قبیل READMEs ، و یا دیگر موارد مربوط) است توسط دارندگان حق تحت لیسانس زیر ارائه شده. با بدست آوردن ، استفاده و / یا کپی این اثر ، شما را (صاحب جواز) توافق می کنید که شما را خوانده ام ، درک ، و برای تطابق با شرایط را زیر و شرایط.

اجازه نسخهبرداری ، ویرایش ، و توزیع این نرم افزار و اسناد خود را ، با یا بدون تغییر ، برای هر منظوری و بدون هزینه یا حق التالیف داده است بدین وسیله ، به شرطی که شامل موارد زیر به شما در تمام نسخه هایی از نرم افزار و مستندات و یا بخش های آن ، از جمله تغییرات :
1. متن کامل این اطلاعیه را در یک محل قابل مشاهده برای کاربران از کار توزیع و یا مشتق.
2. پیش از هر موجود تکذیبنامهها مالکیت معنوی ، اعلامیه ، و یا شرایط و ضوابط. اگر هیچ کدام وجود دارد ، W3C نرم افزار های کوتاه و مقررات باید شامل (ابرمتن است ترجیح داده ، متن مجاز است) در درون بدن از توزیع هر گونه کد یا مشتق.
3. متوجه هر گونه تغییر و یا اصلاحات به فایل ، از جمله تغییر تاریخ ساخته می شدند. (ما به شما پیشنهاد می کند به این آدرس ها مکان که از آن مشتق شده کد است.)

این نرم افزار و اسناد ارائه شده است "همانگونه که هست" ، و دارندگان حق تکثیر را هیچ تضمینی یا ضمانت ، صریح یا ضمنی ، شامل اما نه محدود به ، ضمانت از MERCHANTABILITY تناسب اندام و یا هر هدف خاص و یا اینکه استفاده از این نرم افزار یا گامباس نخواهد داشت تجاوز هر گونه اختراع سوم حزب ، حق انحصاری ، علائم تجاری یا حقوق دیگر.

دارندگان حق تکثیر مسئول نخواهد بود برای هر گونه مستقیم ، غیرمستقیم ، مخصوص تابعه یا خسارات ناشی خارج از هر گونه استفاده از نرم افزار یا گامباس باشید.

نام و علائم تجاری از دارندگان حق چاپ ممکن است در تبلیغ یا تبلیغ مربوط به نرم افزار خاص باشد ، بدون اجازه کتبی از پیش استفاده شود. به عنوان کپی رایت در این نرم افزار و هر نوع اسناد مربوط خواهد شد در تمام اوقات با دارندگان حق باقی می ماند.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار بر اساس سان مایکروسیستمز ، Inc. از آنجا که مایکروسافت شامل سان مایکروسیستمز ، نرم افزار Inc. در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
جستجوی پیشرفته RPC محصول سان مایکروسیستمز است ، Inc. و بدون محدودیت را برای استفاده ارائه شده است که این افسانه در رسانه های نوار تمام شده است و به عنوان بخشی از برنامه نرم افزار در تمام و یا بخشی. کاربران ممکن است کپی کرده یا آن را تغییر دهید جستجوی پیشرفته RPC بدون هیچ اتهامی ، اما مجاز به مجوز یا توزیع آن را به هر کس دیگر به جز به عنوان بخشی از یک محصول توسعه یافته و یا برنامه توسط کاربر.

خورشید RPC السلام ارائه شده است با ضمانت شماره از هر نوع از جمله ضمانت طراحی ، MERCHANTIBILITY و تناسب اندام برای یک هدف خاص و یا ناشی از یک دوره معامله ، اقدام یا استفاده تجاری است.

جستجوی پیشرفته RPC و بدون پشتیبانی ارائه شده است و بدون هیچ گونه تعهدی در بخشی از سان مایکروسیستمز ، Inc. در استفاده از آن ، تصحیح ، اصلاح و یا بهبود کمک کند.

خورشید مایکروسیستمز ، INC. نباید هیچ تعهد را با توجه به تخلف از حق ، اسرار تجارت کردن یا اختراع ثبت هر گونه اساس خورشید RPC یا هر بخش دیگر آن.

در هیچ خواهد جستجوی پیشرفته مایکروسیستمز ، Inc. برای هر درآمد از دست داده و یا سود و یا دیگر ویژه ، غیر مستقیم و تابعه مسئول خسارات وارده باشند ، حتی اگر خورشید در مورد احتمال از خسارات چنین توصیه شده است.

جستجوی پیشرفته مایکروسیستمز ، Inc.
یدلایمخیرات 2550 گارسیا خیابان
مشاهده کوهستان ، کالیفرنیا 94043
بخشهایی از این نرم افزار بخشی از کار دارند در فن آوری های OpenVision ، بر اساس Inc.. از آنجا که مایکروسافت شامل تکنولوژی های OpenVision ، نرم افزار Inc. در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
حق طبع و نشر سال 1993 فن آوری های OpenVision ، Inc.

اجازه استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، توزیع ، و فروش این نرم افزار و اسناد خود را برای هر منظوری است بدین وسیله ، بدون هزینه ، اعطا شده به شرطی که متوجه حق تکثیر به نظر می رسد فوق در تمام نسخه های که هر دو که متوجه این اعلان / حق تکثیر و اجازه در حمایت از اسناد ظاهر ، و این که نام OpenVision در تبلیغ یا تبلیغ مربوط به توزیع نرم افزار خاص نمی باشد و بدون اجازه کتبی از پیش استفاده شود. OpenVision هیچ تضمینی در مورد مناسب بودن این نرم افزار برای هر منظوری. آن ارائه شده است "عنوان شده است" و بدون ضمانت نامه و یا ضمنی بیان.

OPENVISION DISCLAIMS ضمانت همه با توجه به این نرم افزار ، که شامل همه ضمانت ضمنی از MERCHANTABILITY و تناسب اندام ، در هیچ OPENVISION خواهد شد مسئول برای هر گونه خاص ، غیرمستقیم تابعه یا خسارات یا هرگونه خسارت وارده و آنچه از دست رفتن RESULTING استفاده و یا سود ، چه در اقدامات قرارداد ، سهل انگاری و اقدام دیگری وابسته به شبه جرم ، ناشی یا خارج از این در ارتباط با استفاده و یا عملکرد های این نرم افزار.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار بر اساس آندری Alexandrescu. از آنجا که مایکروسافت شامل نرم افزار Alexandrescu آندری در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
کتابخانه Loki
حق طبع و نشر © سال 2001 توسط آندری Alexandrescu
این کد کتاب مطابقت دارد :
Alexandrescu ، آندری. "مدرن سی + + طراحی : برنامه نویسی عمومی و کاربردی طراحی الگوها". © حق کپی 2001. وسلی - ادیسن.
اجازه استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، پخش و فروش این نرم افزار برای هر منظوری می باشد بدینوسیله بدون هزینه ، اعطا شده به شرطی که کپی رایت و مقررات فوق در تمام نسخه های ظاهر شد و که هر دو که متوجه این اعلان / حق تکثیر و اجازه در حمایت از مستند سازی ظاهر می شود.
نویسنده یا ادیسن - Welsey Longman ایجاد هیچ تضمینی در مورد مناسب بودن این نرم افزار برای هر منظوری. آن ارائه شده است "عنوان شده است" و بدون ضمانت نامه و یا ضمنی بیان.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار بر اساس یونیکد ، Inc. از آنجا که مایکروسافت شامل یونیکد ، نرم افزار Inc. در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
کپی رایت و اجازه اطلاعیه ها

حق طبع و نشر © 1991-2005 یونیکد ، کلیه حقوق محفوظ می باشد. توزیع شده تحت شرایط استفاده در http://www.unicode.org/copyright.html.

بدینوسیله اجازه داده است ، بدون هزینه ، به هر فرد دست آوردن یک کپی از فایل های داده های یونیکد و هر گونه اسناد مرتبط ( "داده ها") و یا نرم افزار یونیکد و هر گونه اسناد مرتبط ( "نرم افزار") برای رسیدگی به در فایل های داده ها یا نرم افزار را بدون محدودیت ، از جمله حقوق بدون محدودیت برای استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، ترکیب کردن ، انتشار ، توزیع ، و / یا فروش نسخه از نرم افزار یا فایلهای داده ، و به افراد اجازه به آنها داده ها فایلها یا نرم افزارها به صورت مبله به انجام بنابراین ، به شرطی که (الف) اخطار کپی رایت در بالا (ها) و اجازه این اعلان با تمام نسخه از فایلهای داده و یا نرم افزار ظاهر شود ، (ب) هر دو متوجه حق تکثیر بالا (ها) و این اجازه را در اسناد و مقررات مربوط به نظر می رسد ، و (ج) است و مقررات روشن در هر فایل و یا تغییر داده ها در نرم افزار و همچنین در اسناد مرتبط با پرونده داده ها (ها) و یا نرم افزار که داده ها یا نرم افزار تغییر شده است وجود دارد.

فایلهای داده و نرم افزار ارائه شده "همانگونه که هست" ، بدون ضمانت از هر نوع ، صریح یا ضمنی ، شامل اما نه محدود به ضمانت از MERCHANTABILITY ، سازگاری برای یک هدف خاص و NONINFRINGEMENT سوم حقوق حزب. نباید به هیچ واقعه دارنده حق تکثیر یا دارندگان موجود در این نوشتار شد مسئول هرگونه ادعا ، یا هر گونه مخصوص تابعه یا خسارات غیرمستقیم ، یا هرگونه خسارت وارده و آنچه از دست رفتن RESULTING استفاده و یا سود ، چه در اقدامات قرارداد ، سهل انگاری و سایر اقدامات وابسته به شبه جرم ، خارج ناشی از یا در رابطه با استفاده و یا عملکرد از اطلاعات فایل ها و یا نرم افزار.

مگر آنچه در این اعلان شامل ، نام دارنده حق تکثیر باید در تبلیغ یا در غیر این صورت استفاده نمی شود تا ترویج فروش ، استفاده و یا معاملات دیگر در این فایل ها را داده و یا نرم افزار بدون اجازه کتبی از دارنده حق تکثیر.
بخشهایی از این کار از "پیش نویس استاندارد ج مشتق شده اند + + کتابخانه" حق طبع و نشر © سال 1995 توسط PJ Plauger ، که هر دو توسط شاگرد منتشر می شوند و سالن ها با استفاده از اجازه.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار سام Leffler و گرافیک بر پایه سیلیکون ، Inc. از آنجا که مایکروسافت شامل Leffler سام و سیلیکون کارت ، نرم افزار Inc. در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که همراه با چنین نرم افزار :
حق طبع و نشر © 1988-1996 سام Leffler
حق طبع و نشر © 1991-1996 سیلیکون گرافیک ، Inc.
اجازه استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، توزیع ، و فروش این نرم افزار و اسناد خود را برای هر منظوری است بدین وسیله ، بدون هزینه ، اعطا شده به شرطی که (من) حق تکثیر اعلامیه های فوق و این اجازه اطلاع در تمام نسخه هایی از نرم افزار و مستندات مربوط به نظر می رسد ، و (ب) نامهای سام Leffler و سیلیکون کارت ممکن است در هر گونه تبلیغ یا تبلیغ های مربوط به نرم افزار ویژه ای مربوط نیست و بدون استفاده باشد ، قبل از کسب اجازه کتبی از سام Leffler و سیلیکون کارت.

نرم افزار ارائه شده است "همانگونه - است" و بدون ضمانت از هر نوع ، صریح ، ضمنی یا در غیر این صورت ، از جمله بدون محدودیت ، هر گونه ضمانت از MERCHANTABILITY تناسب اندام و یا هدف خاص.

در هیچ نباید سام LEFFLER یا سیلیکون کارت مسئول باشید برای هر گونه خاص ، ضمنی ، غیرمستقیم تابعه یا خسارات از هر نوع ، یا هرگونه خسارت وارده و آنچه از دست رفتن RESULTING استفاده و سود یا ، یا نه از احتمال آسیب ، و آگاه در هر نظریه تعهد ، ناشی یا خارج از این در ارتباط با استفاده و یا عملکرد های این نرم افزار.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار شرکت هیولت پاکارد بر اساس. از آنجا که مایکروسافت شامل هیولت پاکارد نرم افزار های شرکت در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
کپی رایت © 1994 شرکت هیولت پاکارد

اجازه استفاده ، نسخهبرداری ، ویرایش ، پخش و فروش این نرم افزار و اسناد خود را برای هر منظوری است بدین وسیله ، بدون هزینه ، اعطا شده به شرطی که کپی رایت و مقررات فوق در تمام نسخه های ظاهر شد و که هر دو که متوجه این اعلان / حق تکثیر و اجازه در حمایت از مستند سازی ظاهر می شود. شرکت هیولت پاکارد و شرکت مایکروسافت را هیچ تضمینی در مورد مناسب بودن این نرم افزار برای هر منظوری. آن ارائه شده است "عنوان شده است" و بدون ضمانت نامه و یا ضمنی بیان.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار شرکت مبتنی بر اینتل. از آنجا که مایکروسافت شامل نرم افزار شرکت اینتل در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
کپی رایت © 1995 شرکت اینتل

بدینوسیله اینتل کمک مالی به شما اجازه نسخهبرداری ، ویرایش ، و توزیع این نرم افزار و مستندات آن است. اینتل اجازه این کمک مالی به شرطی که با اطلاع قبلی کپی رایت در بالا به نظر می رسد و در تمام نسخه های که هر دو متوجه این اعلان / حق تکثیر و اجازه در حمایت از مستند سازی ظاهر می شود. علاوه بر این ، اینتل کمک مالی به شرطی که این اجازه به شما برجسته به عنوان "نه بخشی از اصل" هر گونه تغییر و ساخته شده به این نرم افزار و یا اسناد مارک ، و این که نام اینتل در شرکت تبلیغاتی و یا تبلیغ مربوط به توزیع یا نرم افزار مورد استفاده قرار گیرد اسناد خاص ، بدون اجازه کتبی قبلی دارد.

اینتل این شرکت فراهم می کند همانگونه که هست ، بدون هیچ گونه ضمانت ، صریح یا ضمنی ، شامل ، بدون محدودیت ، هر یک از ضمانت MERCHANTABILITY برای تناسب اندام برای یک هدف خاص. اینتل می کند هیچ تضمین یا تضمینی در خصوص استفاده از ، و یا از نتایج استفاده از ، نرم افزار و اسناد از نظر صحت ، دقت ، قابلیت اطمینان ، currentness ، و یا در غیر این صورت ، و شما را در نرم افزار ها ، اسناد و نتایج خود را صرفا در اتکا خطر ابتلا به خودش را دارد.

در هیچ خواهد شد مسئول اینتل برای کاهش هر یک از استفاده ، از دست دادن کسب و کار ، از دست دادن سود ، غیرمستقیم ، ضمنی ، خاص تابعه یا خسارات از هر نوع. در هیچ باید مجموع کل خرید های اینتل مسئولیت تجاوز اینتل مجموع را برای این محصول مجوز در ذیل پرداخته می شود.
بخش های حق طبع و نشر © سال 1995 توسط جفری ریشتر.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار سیستم های مبتنی بر محدود عنکبوتی ®. از آنجا که مایکروسافت شامل عنکبوتی سیستم های نرم افزاری محدود در این محصول ، مایکروسافت موظف است شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
حق طبع و نشر یدلایمخیرات 1987 عنکبوتی سیستم های محدود
حق طبع و نشر یدلایمخیرات 1988 عنکبوتی سیستم های محدود
حق طبع و نشر یدلایمخیرات 1990 عنکبوتی سیستم های محدود
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار اس - تامسون ریز الکترونیک ، Inc. از آنجا که مایکروسافت شامل اس - تامسون ریز الکترونیک ، نرم افزار Inc. در این محصول مبتنی بر مایکروسافت ، لازم است که شامل متن زیر را که به همراه نرم افزار از جمله :
حق طبع و نشر یدلایمخیرات 1996 - اس تامسون ریز الکترونیک ، کلیه حقوق محفوظ است
ترکیبی راننده پستاسکریپت نتیجه یک فرایند توسعه تعاونی توسط ادوبی ادغام و شرکت مایکروسافت بود.
بخشهایی از این نرم افزار می شوند ، در بخشی از کار نرم افزار بر اساس Seagate.
تولید تحت لیسانس را از آزمایشگاه دالبی. "دالبی" و دو نماد توسعه ، علائم تجاری از آزمایشگاه دالبی. با این نسخهها کار محرمانه منتشر نشده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد