قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

به وبلاگ چه اضافه کنیم ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام ا نصاری یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://elham-network.blogfa.com

سلام خسته نباشید.
وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ من هم سری بزنید اگر مایل بودید من را لینک کنید و خبرم کنید تا من هم همین کار را بکنم.
موفق باشید.
راستی یه سوال داشتم.
شما می توانید برنامه ++C را هم در وبلاگتون بذارید.
چند تا پروژه را جع به تعریف صف و پشته و ساختار پیوندی و آرایه می خوام اگه بتونید کمکم کنید ممنون می شوم.
موفق باشید.

علی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ http://darham.blogsky.com/

سلام
حالت چطوره خوبی
خواستم افزایش پیج رنکم به سه رو بهت اطلاع بدم راستی چند وقتی هست به ما سر نمی زنی؟؟؟!!!!

باقر یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://bagher2020.blogfa.com

چرا چیزی نذاشتی به من سر بزن

تاکس چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام دوست عزیز،
مثل اینکه شما اطلاعات بالایی در زمینه مسابقات کارگاهی رایانه دارید. بنده هم الان سال سوم دبیرستان هستم و می خوام در این مسابقات شرکت کنم. و خوب خیلی مشتاق برای کسب رتبه برتر کشوری (دور زدن کنکور) هستم. البته یه 3 یا 4 سالی هست که با رایانه کار می کنم. ویندوز رو که قورت دادم. با لینوکس کار کردم. ورد و اکسس و اکسل و پاورپوینت رو هم که از 97 تا 2007 پایه بودم و الان که البته با OOo کار می کنم. در مورد برنامه نویسی هم دو سال پیش VB کار می کردم و خوب الان هم یه چیزایی فراتر از کتاب خودمون یاد دارم!
چقدر شانس رتبه آوردن دارم؟؟
چه مباحث و مطالبی رو برای اینکه رتبه ی کشوری بیارم باید بدونم؟
ممنون میشم با ایمیل برام پاسخ بدید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد