قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

تنظیم رایانه برای چندین کاربر

تنظیم رایانه برای چندین کاربر

اگر بیش از یک فرد از یک رایانه استفاده می کنند، باید یک اشتراک کاربر برای هر فردی که از رایانه استفاده می کند ایجاد کنید. در خانه، ممکن است چندین عضو خانواده از یک رایانه استفاد کنند، همانند محل کار، یک رایانه در شبکه شرکت ممکن است توسط بیش از یک کارمند مورد استفاده قرار گیرد. یک اشتراک کاربر نشان دهنده توانایی شخضی کردن تنظیمات مانند تصویر پشت زمینه و رنگهای میزکار، کنترل دسترسی به داده ها و تنظیمات سیستم و محافظت از اطلاعات از طریق رمز است. روشهای ایجاد اشتراک کاربری بسته به اینکه ایا رایانه تکی است یا قسمتی از یک شبکه است یا اینکه در دامنه شبکه پیوسته است تفاوت می کند.

اطلاعات زیر را برای تعیین اینکه آیا رایانه تنها است یا عضوی از یک گروه کاری است یا به یک دامنه شبکه پیوسته است بخوانید. سپس بر روی وظیفه ای کلیک کنید که با نوع رایانه شما مطابقت دارد.

* رایانه ای که به دیگر رایانه ها متصل نیست احتمالا یک رایانه تکی است برای مثال، یک رایانه تنها در منزل.
* یک گروه کاری مجموعه ای است از رایانه هایی که با استفاده از آداپتورهای شبکه، کابلها، و یک هاب شبکه به هم متصل شده اند. هر رایانه بر روی شبکه می تواند مستقیما با دیگر رایانه های موجود بر روی شبکه ارتباط برقرار کند چرا که بطور فیزیکی به یکدیگر متصل هستند. یک گروه کاری را شبکه همتاها نیز می نامند.
* یک دامنه شبکه مجموعه ای از راینه هایی است که به هم متصل هستند و دارای یک پایگاه فهرست مشترک هستند که بر روی یک سرویس دهنده Windows 2000 قرار دارد. رایانه های موجود در دامنه شبکه همه به یک سرویس دهنده متصل هستند اما ممکن است بطور فیزیکی به یکدیگر متصل نباشند.



اگر مطمئن نیستید که رایانه در یک گروه کاری است یا در یک دامنه شبکه با مدیر شبکه خود تماس بگیرید.

وظایفی که در زیر فهرست شده اند را مرور کنید و بر روی گزینه ای که می خواهید کلیک کنید:

* اشتراکهای کاربری را در یک رایانه تکی یا رایانه ای ایجاد کنید که عضو یک گروه کاری است
* اشتراکهای کاربری را در رایانه ای ایجاد کنید که عضو یک دامنه شبکه است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد