قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

تغییر نحوه نمایش پرونده ها در پوشه ها

تغییر نحوه نمایش پرونده ها در پوشه ها

Windows روشهای مختلفی برای مرتب کردن و شناسایی پرونده ها هنگام مشاهده در یک پوشه ارائه می کند. نمونه هایی از پوشه ها عبارتند از "اسناد من"، "تصاویر من"، "موسیقی من"،‌و "رایانه من".

  1. بر روی آغاز کلیک کنید و سپس بر روی اسناد من کلیک کنید.
  2. بر روی پوشه ای که می خواهید مشاهده کنید دوبار کلیک کنید.

    اگر پوشه شما در "اسناد من" قرار ندارند، برای یافتن آن از "جستجوی همراه" استفاده کنید. برای باز کردن "جستجوی همراه" بر روی آغاز کلیک کنید و سپس بر روی جستجو کلیک کنید.

  3. بر روی منوی نما کلیک کنید و سپی بر روی یکی از فرمانهای زیر کلیک کنید:

    • بندانگشتیها - تصاویر موجود در یک پوشه را بر روی نماد پوشه نمایش می دهد بطوری که بتوانید به سرعت محتوای پوشه را شناسایی کنید.
    • کاشیها - پرونده ها و پوشه ها را بصورت نمادهای بزرگ نمایش می دهد. جزئیات در مورد پرونده ها و پوشه ها در زیر نام پرونده یا پوشه نمایش داده می شود.
    • نمادها - پرونده ها و پوشه ها را بصورت نمادهای کوچک نمایش می دهد. جزئیات نمایش داده نمی شوند.
    • لیست - محتویات یک پوشه را بصورت فهرستی از اسامی به همراه نمادهای کوچک نمایش می دهد. جزئیات پرونده و پوشه نمایش داده نمی شوند.
    • جزییات - محتویات یک پوشه را بصورت فهرستی از اسامی به همراه نمادهای کوچک نمایش می دهد. جزئیات پرونده و پوشه نمایش داده می شوند.
    • نوارفیلم - تصاویرتان را در یک ردیف تکی تصاویر کوجک شده در امتداد انتهای صفحه نمایش می دهد. اگر بر روی یک تصویر کلیک کنید، بصورت یک تصویر بزرگتر در بالای دیگر تصاویر نمایش داده خواهد شد. این قابلیت تنها در پوشه های تصویری موجود است.

 یاداشتها

  • برای دسته بندی پرونده های خود بر اساس هر جزئیاتی که انتخاب کرده اید مانند نام، اندازه، نوع، یا تاریخ تغییر، بر روی منوی نما کلیک کنید، بر روی چیدن نمادها کلیک کنید و سپس بر روی نشان دادن در گروهها کلیک کنید. نمی توانید محتویات پوشه های خود را در مشاهده فهرست یا مشاهده نوار فیلم دسته بندی کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد