قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

به اشتراک گذاردن یک پرونده با افرادی که از رایانه اتان استفاده م

به اشتراک گذاردن یک پرونده با افرادی که از رایانه اتان استفاده می کنند

اگر رایانه شما یک رایانه مجزا است یا به یک گروه کاری متصل است، Windows پوشه های "اسناد اشتراکی"، "تصاویر اشتراکی" و "موسیقی اشتراکی" را برای به اشتراک گذاردن پرونده های خود با افراد دیگری که از رایانه شما استفاده می کنند ارائه می کند. این کار به شما امکان می دهدکه پرونده هایی که می خواهید به اشتراک بگذارید مانند تصاویر خانوادگی را در پوشه هایی قرار دهید که در دسترس هرکسی که وارد رایانه اتان می شود قرار داشته باشد. اگر در یک دامنه شبکه قرار دارید پوشه های "اسناد اشتراکی"، "تصاویر اشتراکی" و "موسیقی اشتراکی" موجود نیستند.

  1. بر روی آغاز کلیک کنید و سپس بر روی اسناد من کلیک کنید.
  2. بر روی پرونده ای که می خواهید به اشتراک بگذارید کلیک کنید.

    اگر پرونده شما در "اسناد من" قرار ندارند، برای یافتن آن از "جستجوی همراه" استفاده کنید. برای باز کردن "جستجوی همراه" بر روی آغاز کلیک کنید و سپس بر روی جستجو کلیک کنید.

  3. پرونده ای که می خواهید به اشتراک بگذارید را به اسناد مشترک در دیگر مکانها بکشید.

    اگر پرونده های شما در پوشه "تصاویر من" یا "موسیقی من" قرار دارد، پرونده را به داخل عکسهای مشترک یا موسیقی مشترک در دیگر مکانها بکشید.

 یادداشتها

  • کشیدن پرونده را به یک مکان جدید منتقل می کند. اگر می خواهید پرونده را رونوشت کنید، کلید CTRL را فشار داده و نگه دارید، پرونده را به مکان جدید بکشید و سپس بر روی اینجا رونوشت کنید کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد