قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

ایجاد پشتیبان و بازگردانی سیستم در صورت بروز نقص در سیستم

ایجاد پشتیبان و بازگردانی سیستم در صورت بروز نقص در سیستم

برای ایجاد نسخه پشتیبان کامل از سیستم تان، نیاز به ایجاد یک "بازیاب سیستم خودکار" (ASR) دارید. شما همچنین باید از داده ها، وضعیت سیستم و تنظیمات سیستم تان نسخه پشتیبان ایجاد کنید. در صورت نیاز به بازیابی نقض سیستم، "بازیاب سیستم خودکار" باید تنها زمانی استفاده شود که شما سعی کرده اید سیستم تان را با استفاده از "بازگردان سیستم"، که تغییرات رایانه شما را نمایش داده و آن اطلاعات را بصورت خودکار ذخیره می کند، بازگردانی نمایید.

ASR سیستم دو قسمتی بازیابی است: ASR نسخه پشتیبان و ASR بازگردانی بخش پشتیبانی از طریق سهل آموز ASR موجود در نسخه پشتیبان انجام می شود. این سهل آموز از وضعیت سیستم، سرویسهای سیستم، و همه دیسکهای مرتبط با اجزای سیستم عملگر، نسخه پشتیبان ایجاد می کند. همچنین پرونده ای شامل اطلاعات مربوط به نسخه پشتیبان،‌پیکربندی دیسک (شامل حجم پایه و دینامیک)، و چگونگی انجام بازگردانی، ایجاد می کند.

هنگام انجام بازگردانی، در کمترین حد ASR پیکربندی دیسک را از روی پرونده می خواند که باعث ایجاد و بازگردانی امضا و حجم دیسک ها شده و قسمت های روی دیسک ها نیاز به راه اندازی رایانه دارند. (سعی خواهد کرد کل پیکربندی دیسک را راه اندازی مجدد کند، اما تحت بعضی شرایط، ممکن است قادر به انجام این کار نباشد.) سپس ASR نمونه ساده ای از نصب ویندوز را نصب نموده و به طور خودکار و با استفاده از نسخه پشتیبان ایجاد شده توسط سهل آموز ASR، شروع به بازگردانی می کند.

وظایفی که در زیر فهرست شده اند را مرور کنید و بر روی گزینه ای که می خواهید کلیک کنید:

  • برخی از قابلیت های ذکر شده در این موضوع راهنما ممکن است در ویرایش شما موجود نباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد