قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

وفق دادن با ناتوانی های حرکتی

وفق دادن با ناتوانی های حرکتی

اگر ناتوانایی حرکتی دارید، می توانید Windows را طوری پیکربندی کنید که از تنظیمات ویژه صفحه کلید مانند StickyKeys، MouseKeys و FilterKeys استفاده کند.

StickyKeys شما را قادر می سازد تا با فشار دادن یک کلید در یک زمان فرمانهای چند کلیدی مانند CTRL+ALT+DELETE را تکمیل کنید.

با استفاده از MouseKeys، می توانید نشانگر موشواره را بجای استفاده از موشواره با بالشتک کلید عددی بر روی صفحه کلید کنترل کنید.

زمان پاسخ صفحه کلید را می توان با استفاده از FilterKeys تنظیم نمود. می توانید صفحه کلید را تنظیم کنید که تکرار کلیدها را نادیده بگیرد تا از تایپ چند باره یک کاراکتر وقتی کلید به مدت طولانی فشار داده می شود جلوگیری شود. FilterKeys همچنین از تایپ کاراکترها زمانی که کلید مختصر با ناقص فشرده شده باشد جلوگیری می کند.

می توانید Windows را طوری پیکربندی کنید که با یک ابزار جایگزین مانند دستگاه اشاره گر یا دسته بازی بجای صفحه کلید و موشواره کار کند. تایپ کردن با استفاده از دستگاه اشاره گر یا دسته بازی می تواند استفاده از صفحه کلید روی صفحه را راحت تر نماید. وقتی کلیدی که می خواهید بزنید بر روی صفحه کلید روی صفحه برجسته شده است با کلیک می توانید آن کاراکتر را تایپ کنید.

وظایفی که در زیر آمده اند را مرور کنید و بر روی گزینه ای که می خواهید کلیک کنید:

وظایف مربوطه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد